Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sidney Lumet

 

8. Find Me Guilty

7. Before The Devil Knows You're Dead

6. Serpico

5. The Verdict

4. Dog Day Afternoon

3. Fail-Safe

2. 12 Angry Men

1. Network

 

Noen Lumet eksperter som vil anbefale noen flere filmer? Har likt alt jeg har sett av ham hittill.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Noen Lumet eksperter som vil anbefale noen flere filmer? Har likt alt jeg har sett av ham hittill.
Er absolutt ingen Lumet ekspert, men i tillegg til 12 Angry Men har jeg sett Deathtrap. Har sett mindre enn lite av Lumet, men denne er absolutt å anbefale - setter den gjerne på igjen.
Lenke til kommentar

Tåpelig utsagn. BadSmile har så vidt jeg vet ikke noe spesielt kjærlig forhold til A londoni férfi, og da sikkert heller ikke til de andre filmene i bunnen av lista. Artificial Eye er uansett et kvalitetsstempel, så det er ikke så rart at mange av filmene de gir ut blir godt likt av filmentusiaster.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror du skjønner hva jeg mener. Folk som kjøper AE-utgivelser vet som regel hva de går til, i likhet med folk som kjøper Troma- og Criterion-utgivelser. AE gir som regel ut mindre kjente filmer som er gjerne har gjort det godt på ulike filmfestivaler og/eller har et godt rykte blant smalfilmentusiastene, derfor "kvalitetsstempel".

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...