Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det. Jeg følte at dette var nok en kjedelig kopi av en kopi. Grunnen til at jeg så den in the first place var at noen herfra anbefalte den, så tenkte at det var verdt å sjekke ut. Hadde muligens for høye forhåpninger.

 

Nei, jeg kjedet meg under hele filmen, rett og slett.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Selv om The Wrestler ikke føltes som noen kopi av noe som helst, var det definitivt ikke noen banebrytende sak. Langt fra original, men ganske så god.

 

Og det hadde jo vært morro å se Rourke vinne Oscar, ble ganske skuffet da han måtte gå hjem tomhendt. Men Penn hadde tross alt den beste prestasjonen, Rourke hadde derimot masse sympati pga comebacket sitt.

Endret av athorb
Lenke til kommentar
"Skjult" har jeg da hørt at er ren kopi av andre skrekkfilmer. Hvorfor ga du den 10/10 da du ikke liker uoriginale filmer?

"Jeg har hørt". :wee:

 

Jeg elsket slutten på filmen, den var ganske bra rent teknisk og den fikk meg til å hoppe i kinosetet. Jeg har ventet på at Norge skulle lage en slik film også (Litt som Fight Club), og nå har de servert den. Den er rett og slett min greie.

 

Hvordan er den en ren kopi av andre skrekkfilmer, forresten? Kanskje jeg bare har vært "heldig" og ikke fått med meg andre som ligner.

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...