Gå til innhold

Pris for velholdt 300/4L IS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har kjøpt objektivet ditt fra USA blir det for dumt å regne ut bruktpris ut i fra nypris i Norge, det må da isåfall bli bruktpris ut i fra nypris i USA.

Igjen - jeg har ikke kjøpt objektivet fra USA - jeg har kjøpt det brukt (selv om det ikke var brukt før) i Norge.

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt objektivet ditt fra USA blir det for dumt å regne ut bruktpris ut i fra nypris i Norge, det må da isåfall bli bruktpris ut i fra nypris i USA.

Igjen - jeg har ikke kjøpt objektivet fra USA - jeg har kjøpt det brukt (selv om det ikke var brukt før) i Norge.

 

Mange er veldig opptatt av at det skal være kjøpt nytt i Norge (reklamasjon).

Så om du har kjøpt det av eksempelvis din bror, som da har hentet det fra USA (eller HK, som er et annet vanlig opphav) - blir det nok det samme.

For min egen del har jeg aldri vært spesiellt opptatt av at det må ha Norske gener. Kan jo nevne at jeg har kjøpt alle mine objektiv utenom ett fra utlandet (både brukt og nytt). I min tid har jeg aldri hatt et Canonobjektiv hvor garanti/reklamasjon har vært tatt i bruk.

Lenke til kommentar

Den minste antydning til kjekling i denne tråden heretter vil føre til advarsler, utestenging, dårlig avling, kraftig skjeggvekst på unevnelige steder, handlevogner som alltid trekker til venstre, gulsott, grå stær, gul gjøk, gammel ørn og samtlige kjente og ukjente guders vrede.

Lenke til kommentar

Om trådstarter synest 7500 kr er en grei pris å starte på så må han få lov til det,blir det tilslag så helt ok,blir det ikke det så får han selv vurdere om han skal redusere prisen.

jeg ser enkelte tar opp hva han betalte for dette objektivet og jeg fatter ikke hva det har med saken å gjøre, om han betalte 9000 eller fikk det gratis er totalt uintresangt , det som betyr noe er hva objektivet koster nytt i dag og så regne en bruktpris utifra det .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...