Gå til innhold

Pris for velholdt 300/4L IS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som ligger på bruktmarkedet er ikke solgt, og grunnen til det er jo ofte prisen... ;)

 

Man kan sammenligne med USA priser også. Bruktpris i Norge bør i alle fall ikke være over nypris fra USA inkl frakt, moms osv..

For denne tilsvarer det ca 7800,- etter mine kjappe kalkulasjoner.

Vil si 7000,- for en brukt en her i Norge er en ok pris.

Lenke til kommentar
Det ligger en på foto.no til 7500kr og en uten IS til 5900kr.

Tenker den til 7500 er Gissan sitt eksemplar. Mener forøvrig å huske at Gissan fikk sitt eksemplar billigere enn 7000. Raggamuffins anslag av nypris fra "over there" er forklaringen på at jeg ikke ville gitt mere enn 6000 for objektivet.

Lenke til kommentar
Jo, jeg har sett den.. Men hvordan skal jeg fotografere ender i parken med den der? :wallbash:

 

Bare parken er stor nok eller gakkgakken liten nok, er ikke det noe problem...hehe.

 

Nei den er vel i største laget den gunneren der. Bare stativet du må ha for å støtte den koster fort halvparten av den summen der.

Lenke til kommentar
Jo, jeg har sett den.. Men hvordan skal jeg fotografere ender i parken med den der? :wallbash:

 

Bare parken er stor nok eller gakkgakken liten nok, er ikke det noe problem...hehe.

 

Nei den er vel i største laget den gunneren der. Bare stativet du må ha for å støtte den koster fort halvparten av den summen der.

Hehe, ja. I tillegg tar jeg faktisk en del håndholdte bilder, og til vandrefalk-prosjektet mitt som jeg driver på med nå, er det rundt 2 timer å gå for å komme fram til kamuflasjen. Samtidig som det er i Stavanger, mens jeg bor i Bergen.

 

Smygfotografering er nok heller ikke så alt for lett med en 600/4L.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...