Gå til innhold

Metallica får Guitar Hero-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt enig Andum. Den første scenen burde være lignende Old Waldorf, som var EN av de første scenene 'tallica spilte på pluss at det ikke bare er låter skrevet av metallica på den scenen. For metallica spilte veldig mange coverlåter i starten av sin karriere.. Etter den scenen kunne det komme en større hall eller noe i den retningen som når metallica var oppvarmingsband osv. osv osv. helt frem til sinnsyke arenaer med mange hundre tusen i publikum ala Moskva-91, eller rock am ring.(Søndag 22.00 på MTV btw ;))

 

Ønsker en variert setlist med både egne metallica låter og noen coverlåter.

 

 

Og håper for guds skyld de slipper spillet på det nye guitar hero med trommer osv. blir litt kjedelig i lengden med bare de stusselige plastgitarene.

 

peace out.

Lenke til kommentar

Håpar og på trommer, mykje bra på den fronten og.

 

Dei kan gjere dette veldig bra, fint om dei ikkje tar meir enn ein eller tå låter frå St. Anger. Er det sjanse for at det nye albumet, eller eit utval låter frå det kan dukke opp på spelet? Hadde jo vore kult.

Lenke til kommentar

GH: Aerosmith har ca tre Aeromisth sanger i hver gruppe på fem sanger, så det blir nok noe lignende i GH: Metallica.

 

GHIV kommer vel til jul så vidt jeg vet, så jeg tipper GH: Metallica blir en spin-off til GH4 i stedet for GH3.

 

Og når jeg tenker meg om kan dette bli meget, meget bra. Metallica har mye variert fra enkel sanger (spesielt de tidligere) til lange, kompliserte soloer og burde passe for alle. Dessuten er de nære venner med et annet band kalt Mercyful Fate. Dere som kjenner dem burde være enig at noen MF sanger definitivt kunne rulet! Ikke er det bare tomme ord heller. James kalte dem "the riff masters" på en konsert, og de har en MF medley på Garage Inc. Dessuten har de delt studio med MF flere ganger, og Lars Ulrich spiller trommer på sangen "Return of the vampire" på en plate. Det sier jo litt. :D YouYube nå. Søke må Mercyful Fate. :)

 

Eller for å ta det kort. GH: Metallica - nothing else matters. :p

Lenke til kommentar
Har vært metallica hero ute på nettet ganske lenge for oss som har chippet ps2 :)

 

De Metallica sangene jeg har spilt, har vært ute av sync, og klin umulige.. så, det er vel alltids greit å få de orginalt også.. ;) Får bare håpe det blir med trommer! Får RB snart til PS3, og det er vel litt Metallica der som jeg egentlig klarer meg med.. Ingen kjempefan, men de har noen bra.. ;)

 

Bare jeg får igjen ps3'n min daså..

Lenke til kommentar
Liker mye bedre modellen Harmonix følger med sitt Rock Band. Satser hardt på sanger og album som kan lastes ned. Ikke et nytt spill hver 2. måned. Aldri mer GH på meg. :)

Hver 2. månad? Håplaust utsagn...:roll:

Det er ditt tap om du vil gå glipp av gode spel, gode instrumenter og gode låter på grunn av prinsipp.

 

Diskusjonar som det minnar litt om konsollkrigen, og eg har framleis like lite forståelse for kvifor enkelte absolutt skal prate netsetjande om eit produkt dei har bestemt seg for er dårleg. Ja takk begge delar seier eg. Denne kommentaren var ikkje meint mot deg Meldarion, men er ein følelse eg har fått til tider. Her på forumet er det ikkje så værst, men andre stader på nettet er dei heilt idiot. På linje med sonydefenceforce.

 

Eg ser uansett ikkje problemet, om du reknar på det får du sikkert like mange låter per krone.

 

GH har og betre instrument, korleis det blir med GH:IV gjenstår å sjå, men det er litt kjipt å ha eitt spel med 300 låter og dårleg instrument. Då synest eg det er betre med tre spel som har 100 kvar og kvar sine instrument som er kompatible med kvarandre. GH2 og GH3 har gode instrument og du kan (på Xbox 360) bruke GH-gitar på RB, det går ikkje andre veien. GH1-gitaren har eg aldri prøvd eller lese noko om, men det kom vel uansett kun ut til PS2, så det er ikkje aktuelt.

 

Eg håpar det blir konkurranse på dette markedet som gjev oss betre spel og instrumenter, men det hadde vore supert om instrumentene hadde vore krysskompatible.

 

Om dei held fram med bandspesifikke spel kan det kome mykje bra framover, så lenge dei held seg innan rocken, noko popgreier har eg ikkje lyst på. Det vil nok uansett kome så mange at ein kan være litt selektive, sjølv om det fristar å kjøpe alt. :p

Aerosmith er ikkje heilt mitt band, Metallica derimot er knallbra og det kan bli veldig bra med GH:M. Håpar dei tar med mykje anna knask i tillegg. Iron Maiden, Judas Priest, Kiss, Deep Purple.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...