Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke lykter likte du best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg likte nummer en og nummer tre best. Lexus-lykter passer ikke på annet enn Lexus. Er drittlei av å se Mercedeser, Volvoer og annet som kjører rundt med Lexus-lykter.

Lenke til kommentar
Nr. 3. Er mange nye biler som har lignende design, moderne men ser ut som de høre hjemme på bilen.

2 og 4 vil etter min mening få bilen til å virke glorete og harry. Er ikke Nr.1 de orginale baklyktene?

 

Jo stemmer at nr.1 er de originale. Heller litt mot enten beholde originale eller nr.2, de synes jeg har stil og er ikke for framtredene. Om lyktene er Lexus lykter eller ikke er det samme for meg bare de ser bra ut.

Lenke til kommentar
Nr. 3. Er mange nye biler som har lignende design, moderne men ser ut som de høre hjemme på bilen.

2 og 4 vil etter min mening få bilen til å virke glorete og harry. Er ikke Nr.1 de orginale baklyktene?

 

Jo stemmer at nr.1 er de originale. Heller litt mot enten beholde originale eller nr.2, de synes jeg har stil og er ikke for framtredene. Om lyktene er Lexus lykter eller ikke er det samme for meg bare de ser bra ut.

 

Skal være enig at nr. 2 var veldig elegante.

 

http://www.duemotori.com/foto/2007/14988/thumbs400/1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...