Gå til innhold

Ny gamer til 7-8 tusen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har 5000 kontant og skal jobbe i sommer, så hey, hva med en ny pc?^^ Jeg må innrømme at komponenter ikke er mitt sterke punkt, så jeg lurer på om dere kan lage en handleliste fra en butikk, komplett, mpx osv. Altså, alle delene kommer fra samme butikk, da blir det så greit når pakka kommer, og jeg trenger ikke bedtale så mye frakt xD

Jeg ser for meg at pcen skal kjøre AOC på fult, og at crysis skal kjøre bra evt full grafikk hvis det er mulig...

Kan dere gjøre meg denne tjenesten? Evt si når jeg bør bestille, kanskje det kommer et nytt skjermkort i juni osv.

Kan dere gjøre meg denne tjenesten?

Jens

Endret av Triplejack
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=74076

En kompis av meg satte opp denne pcen, noen innspill? Forandringer? Prisen kommer riktignok på ca 9000 hvis jeg kjøper alt fra komplett...

Kjør debatt xD

Ser bra ut det der. Kabinettet er en anelse tungt og litt mye plastikk. Fordelen er den gode prisen. Ellers kan du vel velge et Club3D-kort fremfor EVGA. Club3D pleier å være billigst, og XFX er ofte gode bundles og god klokking, men litt høyere pris igjen...ikke så mye å spare, men det er noen hundringser..

EDIT: Hvis du spiller litt kan det være smart å velge en Core 2 Duo i stedet for quad...det er ikke mange spillene som støtter det enda. Anbefaler E8400 @ 3Ghz. God og klokkevennlig.

Endret av Scorpion1191

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...