Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare Tomsi og jeg fra forumet som skal være med på Worldwide photo walk i Oslo i helgen? Ser ut som det blir litt kjølig, overskyet, men oppholdsvær. Gjelder å kle seg godt. Jeg reiser nok lett; Sony NEX-5N, CZ 24mm og kanskje Sony emount 50mm.

Er klar for lørdagen jeg også. Overskyet er jo bra... har jeg hørt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er neste fototreff i helgen 27-28 oktober, en eller annen gang?

Ble dere enige om hvilken dag?

Det var St.Hanshaugen med mere som vi endte opp med?

Endret av tomsi42
Skrevet

Ved Narvesen? Det er nært bussholdeplass også. Jeg TROR jeg kan, men er ikke helt 100% sikker.

PS! Jeg skal på Fotovideo-messe imorgen kl 10, noen andre som skal? Kan gå en liten sving å ta noen bilder etterpå ev også?

Skrevet

Ved Narvesen høres bra ut; det er nært bussholdeplassen.

Er i Trysil, så det blir vanskelig å komme meg til FotoVideo i morgen. Skal du handle noe nytt snadder?

Skrevet (endret)

Det vil si; du skal handle. Noe annet blir bare dumt ;)

En av fordelene ved å ha en lite, ungt Sony NEX-system er at det er ikke så mye å kjøpe. ;)

Men jeg endte opp med en julegave til 25%, et minnekort til 25% og et Sony E 55-210-objektiv som jeg nok ikke kommer til å bruke så ofte, men er verdt pengene siden jeg fikk 30% i avslag.

Edit: så ingen Akam-folk der, i det hele tatt overraskende lite folk der rett etter åpningstid.

Endret av Bykatt
Skrevet

En av fordelene ved å ha en lite, ungt Sony NEX-system er at det er ikke så mye å kjøpe.

Kjøp et Alpha-adapter så åpner det seg et hav av muligheter for bruke mer penger.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke mulighet for å komme nå på lørdag, og nå som det var oppmøte bare 10 minutter fra der jeg bor... doh :wallbash: Så da slipper dere mFT-maset mitt... :p Er 60-årslag for muttern på Lørdag, så jeg skal være i Askim i helga...

Skrevet

Jeg er klar 11:00 utenfor Narvesen. Kanskje litt før til og med.

Nøyaktig hvor er denna Narvesen-kiosken? Og hvordan kommer man seg lettes dit kollektivt?

For øvrig:

Jeg kan ta med G15 og S110 hvis noen har lyst til å leke litt med dem. Ta med eget minnekort i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...