Erigon Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hei. Lurte på om noen hadde erfaring med AoC på Vista 64? På forhånd takk. Endret 2. juni 2008 av Erigon
Crossfire Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Spør meg på tirsdag? Men har sett flere på forumet her med vista64 som spiller aoc ihvertfall.
Knugo Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 VistaX64 funker helt utmerket, som i alle andre spill.
Ravusy Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Lurte på om noen hadde erfaring med AoC på Vista 64? På forhånd takk. Det går helt strålende bra . Uansett får AoC mer RAM enn på 32-bit hvis man har over 3 GB RAM.
roac Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Lurte på om noen hadde erfaring med AoC på Vista 64?På forhånd takk. Kjører som bare det. Er faktisk overrasket over hvor mye jeg klarer å tyne ut av mitt Radeon HD 2600 Pro.
Ninjahamster Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Kjører AoC i Vista home premium 64-bit. Funker som bare det.
Bulletus Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Conan er laget nettopp for Vista , så ja kjør på . XP er gammeldags og utgått .
Zelkin Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 gikk fra 32x til 64x vista. mye bedre performance var resultatet.
gamer73 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har Vista home premium 32 bit. Men er det bare å laste ned 64 bits versjonen? Eller er 64-bit en egen vista som jeg liksom må betale for?
mad_arab Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Conan er laget nettopp for Vista , så ja kjør på . XP er gammeldags og utgått . Igjen, du gjentar dette i flere tråder. Hva med å dokumentere det? Hvor er Funcom sitatet?
Wumpus Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Conan er laget nettopp for Vista , så ja kjør på . XP er gammeldags og utgått . Igjen, du gjentar dette i flere tråder. Hva med å dokumentere det? Hvor er Funcom sitatet? Det står vel ikke eksplisitt Vista, men "Games for Windows".. edit: men når dx10 blir implementert så er det vel Vista som sitter med toppen av kransekaka grafikkmessig.. Endret 2. juni 2008 av Wumpus
Bjonski Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Conan er laget nettopp for Vista , så ja kjør på . XP er gammeldags og utgått . Igjen, du gjentar dette i flere tråder. Hva med å dokumentere det? Hvor er Funcom sitatet? Det står vel ikke eksplisitt Vista, men "Games for Windows".. Age of Conan skulle vel også være et av de første spillene for Vista med DX10.. Noe som ikke skjedde pga. utsettelse. At de samarbeider med Microsoft gjør ikke ting bedre.
roac Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Conan er laget nettopp for Vista , så ja kjør på . XP er gammeldags og utgått . Tullball, det er "Games for Windows": http://www.gamesforwindows.com/en-US/about...forWindows.aspx1) Quality. Games for Windows branded titles undergo extensive testing, and not just by the publisher. Microsoft also invests in quality checking each title to ensure they meet performance and reliability standards. 2) Compatibility. Games for Windows branded titles work on Windows XP and Windows Vista based PCs, including both 32 and 64 bit editions. Games for Windows titles that support controllers are also compatible with the Microsoft XBOX 360 controller for Windows, including the XBOX 360 Wireless Gaming Receiver for Windows. They even support widescreen resolutions and more. 3) Safety features. You can be confident that any title carrying the Games for Windows brand will support the new parental controls and family settings features in Windows Vista. 4) Easy to Play. Games for Windows branded titles are easy to install, find and remove, especially in Windows Vista. Every Games for Windows title appears in the new Windows Vista Games Explorer (no more hunting around the start menu for that game you just installed). And Games for Windows branded titles all offer some form of “easy install”, putting you in the game more quickly. Det er mao laget for XP og Vista, men skal følge enkle retningslinjer for at det skal være enkelt å bruke i Vista. Spillet er ikke laget spesielt for Vista, og merk: Ytelse under Vista er ikke nevnt med et ord. Endret 2. juni 2008 av roac
roac Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Age of Conan skulle vel også være et av de første spillene for Vista med DX10.. Noe som ikke skjedde pga. utsettelse.At de samarbeider med Microsoft gjør ikke ting bedre. Det er vel snakk om DX10-spesifikke egenskaper? Såvidt jeg kan se bruker AoC DX10 her, i hvert fall en DLL som heter d3dx10_36.dll.
maanemann Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 (endret) AoC var Vista Showcase. Altså en tittel for å promotere Vista. Så ja AoC er Vista vennlig. Eneste man bør være opps på er at ting vil hakke etc. rett etter installering. Dette pga indekseringen som tar sin tid. Når denne har gått ferdig er det smooth inntil du kommer til områder med mange spillere, npcs eller mobs. Dette er dog sikkert ikke noe bedre enn i xp. Kjører selv på Vista64. Hvordvidgt jeg kjører en full AOC 64bits eller en 32bits 64-emulert på mitt 64bits OS er dog noe usikkert. Har en følelse at det er 32bits dog. Endret 3. juni 2008 av maanemann
Locrin Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 AoC er såvidt meg bekjent en 32-bit applikasjon. Kjører like fint i xp som i vista. Men det kommer jo Dx.10 støtte etterhvert så for de som har kraftige skjermkort vil de være bedre å bruke vista.
Bulletus Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 gikk fra 32x til 64x vista. mye bedre performance var resultatet. MErket dette du også ? Flott ! Generellt : Folk fabler om at Vista bare har med DX10 å gjøre mht performance i forhold til XP , dette er tull . Vista er oppbygd helt forskjellig i forhold til xp og håndterer Conan deretter . PRØV selv folkens , og opplev ytelse forskjellen .
mad_arab Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Vista er oppbygd helt forskjellig i forhold til xp og håndterer Conan deretter .PRØV selv folkens , og opplev ytelse forskjellen . Jeg foreslår at du dokumenterer påstandene dine eller slutter å komme med dem. Du har hevdet dette gang på gang på gang nå, uten å komme med noe som støtter det opp overhodet. Du bare fortsetter å gjenta noe som virker ubegrunnet. Hvis du VET dette, slik du hevder, så må vel Funcom ha sagt noe om det? Hvor er dokumentasjonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå