Gå til innhold

Mindfuck-tråden - When you see it, you'll shit bricks


Hyperio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+90817234
Tips: Studer kvinnfolket som fronter magasinet, og se på blekksprutens tentakler.

Det jeg la merke til var iPoden nede til høyre ...

 

Se på fingrene.

 

 

Etter at 4c ble en slags "pop"-side, har alt bare blitt mer og mer utvannet. Det kan også merkes på Mindfuck bildene IMO.

 

Syntes også det bare blir teit når man skal begynne å forklare og spoile bildene.

La de som ikke skjønner de, ikke skjønne de. Om man ABSOLUTT føler for å forklare de kan man i det minste bruke spoilertags...?

 

Bare jeg som irriterer meg grønn over denne tråden? :p

Jah, det er blitt utvannet, og så lenge folk nevner spesifikke navn og nettsider (se forside på Humor-kategori) vil det bare fortsette, er jeg redd. Se bare på all dritten som ligger ute på Youtube. ¬_¬

 

 

Hint?

 

Hint til? De som er feil?

 

2. Det er noe rart med denne dama, hva? Eksempelvis, se på armene hennes. Er de realistiske?

 

5. Se på hendene.

 

7. Her er det flere ting inni treet, bl.a. en hest.

 

9. Sjekk teksten.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg klarer enda ikke den siste :S Er det noe så enkelt som at halvparten av den nederste teksten er mørk?

Se nede i venste hjørne med masse brightness på skjermen.

Lenke til kommentar
Jeg klarer enda ikke den siste :S Er det noe så enkelt som at halvparten av den nederste teksten er mørk?

Se nede i venste hjørne med masse brightness på skjermen.

Tror det må være noe galt med øynene mine, for jeg kan ikke se noe som helst spesielt i det nederste venstre hjørnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234
Jeg klarer enda ikke den siste :S Er det noe så enkelt som at halvparten av den nederste teksten er mørk?

Ja. Det kan jo ha noe med at "when you see it, you will not exactly shit brix", mao. det er ikke noe spesielt å finne.

 

eg meinte på bilde 1

Hvilket? ô_o

Det eneste bildet med bærebare (av de jeg har posta) er nettopp det med alle studentene i forelesningssalen.

 

Nummer to, som ingen ser ut til å ha funnet ut av,

er en realdoll.

 

Lenke til kommentar
eg meinte på bilde 1

Hvilket? ô_o

Det eneste bildet med bærebare (av de jeg har posta) er nettopp det med alle studentene i forelesningssalen.

med folka som går i skogen...

der folk ser ein dino ser eg ein fyr som sitter på ein laptop :S

 

Det er jo en stygg liten jente i kjole! Se det fra en litt annen vinkel da.

nå såg eg og det! :!:

O.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...