Gå til innhold

hater search.msn.no


Anbefalte innlegg

når jeg skriver en url, og feks skriver wwww.vg.no og får en w for mye blir jeg direkte overført til search.msn.no, og det hater jeg inderlig. drar ned rullegardina og tar fram det wwww.vg og skal fjerne den ene w-en men rekker det ikke fordi jeg blir sendt videre. eg blir så irritert at jeg nesten sprekker.

hvordan fjerner jeg dette?

hjelp meg før krampa tar meg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg skriver en url, og feks skriver wwww.vg.no og får en w for mye blir jeg direkte overført til search.msn.no, og det hater jeg inderlig. drar ned rullegardina og tar fram det wwww.vg og skal fjerne den ene w-en men rekker det ikke fordi jeg blir sendt videre. eg blir så irritert at jeg nesten sprekker.

hvordan fjerner jeg dette?

hjelp meg før krampa tar meg!!

Får slutte å bruke Internet Explorer da... Gå over til Opera eller noe sånt.. mye bedre!

Lenke til kommentar

Jeg har engelsk IE6 (men bruker den nesten aldri; bruker heller Opera). I Internet Options/Advanced, gå til "Search from address bar", "When searching". Velg "Do not search from the Address bar". Da ble i alle fall jeg kvitt "Vi finner ikke [sett inn URL med skriveleif her]".

Lenke til kommentar
Synes Awantbrowser er bedre! Den er kompatibel som IE, og har fiksfakseriene til Opera! Opera er jo så vanvittig lite kompatibel.

 

-Chief- :woot:

 

Hvis du absolutt vil se sider som ikke følger standaren (for opera støtter den fullt ut), så ta identify as IE6, så ordner det seg (takk til MS for å få folk til å lage crappy html/javascript).

 

AtW

Lenke til kommentar
Synes Awantbrowser er bedre! Den er kompatibel som IE, og har fiksfakseriene til Opera! Opera er jo så vanvittig lite kompatibel.

FEIL! Det er M$ som er lite kompatibel og lager sine egne "standarer" for å holde utfor konkurentene. Dessuten er Opera 7 ganske kompatible med disse "standarane".

 

Surfet på Microsoft.com, testet med forsjkelig ID.

Fant ut dette: Microsoft har script som gjør at siden kan visest i Mozilla og IE. Men ikke Opera. Dette må bety at MS er redd for opera...

 

PS:Tipper Awantbrowser er ein skinnet IE.

Lenke til kommentar

Opera er noe drit, har brukt det litt nå og da og ja det suger.. skikkelig bloated med fullt av tull man ikke trenger, koster penger, og viser fullt av feil. For meg er det likegyldig om det er M$ sin skyd at det vises feil, påenget er at de "feilene" har blitt en standard, og da får man pinade seg innrette seg etter det. Ikke kom her med noe tull og så forlange å ta betalt for det.. eneste greie med opera er mouse gestures og search bar. Men jeg bruker heller avant browser, det støtter alt, slipper å tulle rundt for å finne løsninger for hvorfor ting ikke vises riktig hele tiden, og har allt det som er bra fra opera. Og ja, det er bare et skin. Vanskeligere trenges det faktisk ikke å gjøres.http://www.avantbrowser.com/

Lenke til kommentar
Opera er noe drit, har brukt det litt nå og da og ja det suger.. skikkelig bloated med fullt av tull man ikke trenger, koster penger, og viser fullt av feil. For meg er det likegyldig om det er M$ sin skyd at det vises feil, påenget er at de "feilene" har blitt en standard, og da får man pinade seg innrette seg etter det. Ikke kom her med noe tull og så forlange å ta betalt for det.. eneste greie med opera er mouse gestures og search bar. Men jeg bruker heller avant browser, det støtter alt, slipper å tulle rundt for å finne løsninger for hvorfor ting ikke vises riktig hele tiden, og har allt det som er bra fra opera. Og ja, det er bare et skin. Vanskeligere trenges det faktisk ikke å gjøres.http://www.avantbrowser.com/

 

Opera er fortsatt gratis... Den reklamesnutten er umerkelig og er der IE har et grått tomt felt, så det er ikke i veien en gang... Men skal man bare godkjenne at noen som ikke følger vedtatte standarder har rett, tror jeg at jeg skal begynne med innbrudd. Sjansen for å bli tatt er jo så liten, så det må jo bety at denne standarden er akseptabel.

Lenke til kommentar
Opera er mye bedre enn IE uansett... Forstår ikke hva som er så tiltrekkende med IE at du gidder å bruke det, når det finnes atskillig bedre alternativer.

 

Trykk her, og du vil ikke angre!

 

Om en ting er bedre enn en annen er ofte ikke det som er avgjørende. Ofte vil slikt som tilgjengelighet være avgjørende. Sitter man f.eks på en jobbmaskin uten rettigheter er det naturlig å bruke det du da får mulighet til å bruke. Ofte IE.

Lenke til kommentar

Opera er fortsatt gratis... Den reklamesnutten er umerkelig og er der IE har et grått tomt felt, så det er ikke i veien en gang... Men skal man bare godkjenne at noen som ikke følger vedtatte standarder har rett, tror jeg at jeg skal begynne med innbrudd. Sjansen for å bli tatt er jo så liten, så det må jo bety at denne standarden er akseptabel.

 

Men uansett; hvis en side er kodet for å virke med IE only OG du vil lese den, hva godt hjelper det deg om Opera følger standardene til punkt å prikke? Den klarer da fremdeles ikke å vise sidene riktig... Og det var jo innholdet på siden som var viktig, var det ikke?

 

Det nytter jo lite om det er offisiell regel om å kjøre på høyre side av veien, hvis andre kjører på venstre side...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...