Gå til innhold

Går det an å Installere Windows 3.11 uten nettverk?

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt litt på dette, for jeg sitter å lurer på om jeg skal prøve 3.11 jeg har ikke prøvde så mye før, så jeg tenkte at jeg skulle prøve, men den maskina som jeg skal prøve windows 3.11 på har ikke nettverk. dvs. den maskina jeg snakker om er test maskina mi. går det an å installere windows 3.11 WorkGroups uten å sitte i nettverk? og hvis noen vet det, hvordan gjør jeg det da? det er 9 disketter til sammen, og 6 eller 7 av dem er installasjons disketter, men er det noen som vet hva de siste diskettene er. jeg satt å lurte på om det var oppstartsdisketter.

Kan noen hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sjekke det ut snart om det går, men det har ikke gått installere det de gangene jeg har prøvd, eller det går, men jeg for ikke til å starte windows 3.11 Worksgroup når jeg har installert det, noen som vet hvordan jeg gjør det? jeg fikk så lyst til å prøve det, siden jeg ikke har prøvd dos på veldig lenge. det hender at jeg liker litt gamle os til pc, jeg synes det er litt tøft av og til. kanskje det går litt bedre når jeg holder på med linux også, hvis jeg har holdt litt med dos først.

PS: jeg tror jeg har gjort alt rett, under installasjonen, men når jeg nesten er ferdig med installasjonen, så kommer den med en feilmelding: kan ikke oppdatere Config.sys, og Autoexec.bat noen som har noen tips?

håper noen kan hjelpe meg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...