skvettlapp Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Finnes det noen form for å skru på den bærbare uten å trykke på powerknappen som er over tastaturet? Tenker på f.eks. en enkel knapp som er koblet til PC-en med USB kabel. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Edit: Fant denne: Sharkoon Desktop PC Jump Start Button, http://www.sharkoon.com/html/produkte/pc_g...t/index_en.html ...men finner den ikke tilsalgs noen steder... Endret 31. mai 2008 av skvettlapp
Scotty Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Virker rimelig dumt å gjøre noe slikt med en laptop, etterrsom du må du skru fra hverandre laptopen for å finne ut hvor de to start-pinnene er, for så å evt lodde på. Da mister du såklart garantien.. Til stasjonære så finnes det nok slike "hurtige" og eksterne måter å få koblet opp på, men med laptop må man demontere deler av pcen.. Om det var snakk om en stasjonær pc hadde det vært mye lettere og inget problem å gjøre slikt, men med bærbar pc ser jeg ikke helt poenget med.. Dette er da såklart hvis power knappen fungerer fra før, hvis ikke så er det vel bare å sende inn til rep? Endret 31. mai 2008 av Scotty
skvettlapp Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Grunnen er at jeg vil ha den bærbare som et "media center", og dermed ha skjermen lukket for det meste. Har ingen planer om å åpne den opp og begynne å lodde. Hadde håpet det fantes noen enklere løsninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå