Gå til innhold

Vil SR2 bli bedre enn gta IV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GTA IV er et skritt ut av GTA-serien.

Så ja, SR2 kan bli bedre på å gi gameplay som GTA IV manglet. Men det første som slo meg da jeg så tittelen på tråden, var at disse to spillene ikke kan sammenlignes på alle punkter, nettopp fordi spillene ble lagd fra forskjellige grunnlag og med forskjellige mål.

Skrevet

Etter å ha sett traileren tror jeg Saints Row 2 blir morsommere på mange måter. Jeg synes mange små morsomme ting man kan gjøre er noe av det morsomste med GTA-serien, og det ser ut som om Saints Row 2 viderefører og legger til mye nytt. Fra Saints Row 1 husker jeg en del morsomme aktiviteter som forsikringssvindel :green: . Og ikke minst så kommer SR2 på PC, noe GTA IV ikke nødvendgvis gjør...

Skrevet

SR2 er sånn jeg har forstått det, hakket mindre høytidelig og mye mindre seriøst en GTA IV. Gjetter på at det kan bli en kjempehit sålenge folk klarer å innse at det er plass til en konkurrent til GTA. Coop og et simpelt gameplay som bygger på ren og skjær morro (hvis de polerer systemet fra SR1) kan blir virkelig stort. Da får R* noe å jobbe med når de skal heve standarden enda mer med DLC til GTA IV. :)

Skrevet

Jeg gleder meg til Mafia 2 jeg. Lest at det skal komme sommeren 09 :D

Det blir det sånn at man må fylle bensin på bilen osv. hehe..

men gleder meg også til Saintrow2.

Det som er med saint row er at de har tid til å gjøre det gta4 ikke har gjort.

De har også masse greier som ikke gta4 har nå.

Du lager din egen person. noe som kanskje ødeleger historien litt?

men de har jo fly da :D

Det slår nok aldri gta :p

Skrevet

Jeg har savnet noen features i GTA4, men har aldri følt trangen for å spyle kloakk på fotgjengere. Men det må vel testes det og. :p

Stillwater ga aldri den samme atmosfæren GTA-byene har gitt, og historien var utrolig lite troverdig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva er definisjonen på beste? Teknisk imponerende? Spillbarhet? Grafikk? Eller det viktigste; varighet?

I GTA IV er det altfor lite å gjøre, uansett hvor velpolert det enn måtte være. Satt meg faktisk ned og spilte SR(1) fremfor GTA her om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...