Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden


Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

    • Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk nettopp mail fra ps.no at MSI ikke kommer til å selge winden med 160 Gb med 6 cell batteri inkludert, slik som det sto på ps.no sine sider.

 

Vi har nå fått info fra MSI på at denne kommer med 3 cellers batteri og ikke 6 celler.

 

Den vil heller ikke komme med 6 celler senere.

 

Ønsker du å avbestille enheten du har bestilt kan dette gjøres ved å besvare denne mail med navn og ordrenr, eller logge deg inn på ”din side” på www.ps.no

 

Dette bør gjøres før kommende mandag. Vi har fått signaler om at vi får den på lager da, og vil starte utsendelse snarest.

 

Dette til informasjon.

 

Dette irriterer meg noe grenseløst da jeg faktisk har betalt ekstra i forhold til den 120 GB versjonen jeg var i kø til å få allerede. Jeg lurer på om jeg må betale den samme prisen nå som det ikke er 6 cell batteri, med tanke på at da betaler jeg jo nesten 500 kr for 40 Gb ekstra harddisk...

 

 

 

Er det sånn at om man ikke avbestiller, får man den uten 6cell's batteri?

Lenke til kommentar
Er det sånn at om man ikke avbestiller, får man den uten 6cell's batteri?

 

Sånn som jeg forstod det, ja. En vil da få en 160 Gb wind med 3cell batteri i stedet, jeg har sendt mail og spurt om det virkelig mener at jeg skal betale samme pris for maskinen nå som det er gjort store endringer i spesifikasjonene.

Lenke til kommentar
Er det sånn at om man ikke avbestiller, får man den uten 6cell's batteri?

 

Sånn som jeg forstod det, ja. En vil da få en 160 Gb wind med 3cell batteri i stedet, jeg har sendt mail og spurt om det virkelig mener at jeg skal betale samme pris for maskinen nå som det er gjort store endringer i spesifikasjonene.

 

 

okei, legg ut svaret du får fra dem da ;--)

Lenke til kommentar
Er det sånn at om man ikke avbestiller, får man den uten 6cell's batteri?

 

Sånn som jeg forstod det, ja. En vil da få en 160 Gb wind med 3cell batteri i stedet, jeg har sendt mail og spurt om det virkelig mener at jeg skal betale samme pris for maskinen nå som det er gjort store endringer i spesifikasjonene.

Har sendt mail til PS jeg også. Håper virkelig ikke de har tenkt å forlange samme pris!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått svar fra PS om 6 cell og pris. De ringte meg så jeg har ikke noe mail å sitere, men det de sa var at de kommer ikke til å senke prisen eller gi noe rabatt på 160 GB versjonen selv uten 6 cell .

 

Dette fordi at MSI ikke hadde senket sin pris og ps ville dermed ikke ha råd til å gi rabatt til alle de som hadde bestilt.

Lenke til kommentar

Jeg spurte om prisen ville fortsatt være stående selv om de bytte om fra 6-cellers til 3 cellers, så fikk jeg denne meldingen:

 

"Hei!

Vi beklager dette, dette er feil info fra levrandøren sin side.

Vi fikk vite dette i går etter at prsien var fast satt og varene er på vei.

Prisen blir stående en så lenge.

Beklager dette.

Maskinen kommer til uken og vil bli sendt ut da ti lde som ønsker det.

Ha en god dag!

Mvh

XXXXXXXXXXX

Salgskonsulent"

 

Jepp, DER var måneden ødelagt for min del! :mad::thumbdown:

Endret av WeCare
Lenke til kommentar
Men! Er det sikkert at PS kommer til å ta inn 120GB-versjonen igjen da??

 

Vil nødig hoppe ut av 160GB-køen for så å få vite at 120GB-en ikke vil bli bestilt inn igjen/ikke kommer før om 17 måneder.

 

Er i samme båt som deg. Vil ha den billigst mulige versjonen som jeg kan få med 3 cell nå. Jeg har ikke brukt for noe stor harddisk, skal bare bruke den som skrivemaskin uansett.

 

Problemet er jo bare at nå kan jeg få 160Gb versjonen som er litt for dyr uten 6 cell til uka i følge ps, men om jeg avbestiller og prøver meg på en 80Gb versjon så aner jeg jo ikke når jeg får denne, eller om jeg får den i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...