Countessa Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hei. Har ei vennine som kom til dataen der 6000bilder manglet ide'er hvordan få de tilbake? Jeg tenkte og stille tilbake i tid, men husker ikkje hvordan man gjør det.. HJEEELP! Til en bærbar HP... ( XP ) Venter på rask svar !!! Endret 30. mai 2008 av Countessa
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Start - tilbehør - systemverktøy - systemgjenoppretting
Countessa Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 Start - tilbehør - systemverktøy - systemgjenoppretting takker, håper det går bra
leifeinar Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 er vel forskjellig måter man kal lære om backup.... dette er en av de desværre
Countessa Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 auch, det gjikk ikkje filer/bilder kom ikkje tilbake av tilbake stillinga. noen som har årsakt til dette eller hvordan/hva man kan gjøre for og fikse det? Hjelp ver snill. På forhond takk !
Tunky Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det var det jeg var redd for. Det er nok bare innstillinger og sånn det hjelper for, dessverre. Vet ikke hva som har skjedd, men om filene har blitt slettet fra harddisken, tror jeg ikke ho kan få de opp igjen. (Merk deg "tror")
Lukilock Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Finnes recovery programmer for filer. Søk på google så får du en del treff. Skal sjekke opp hvilke jeg brukte. Fikk slette alt på den eksterne hardisken min, kjørte recovery programmet og den fant allt dom ble sletta
ShaNickolas Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Tror nok du heller skal gjenopprette bilder fra en gammel hD , luske og lure rundt i andres privatliv Shame on you
Countessa Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Tror nok du heller skal gjenopprette bilder fra en gammel hD , luske og lure rundt i andres privatliv Shame on you hehe, tror nåkk du tar feil der. Ho er ei vennine som hadde kommt til datan og sett 6000bilder var borte. Og ingen hadde vert der inne på hennes rom. Og dere burde forstå hvor elendigt det er og miste 6000bilder fra datan.. Ja,ja takk for alle svar !
Breiker Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 getdataback for NTFS eller getdataback for FAT disse 2 programmene fungerer. Har brukt dem flere ganger tidligere
Flex Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Og gjør minst mulig innpå PC-en før du kjører recovery-programmet (helst fra en annen disk). Jo mer du gjør, jo mer ødelegger du (dataene blir skrevet over). For eksempel kan kjøring av systemgjenoppretting ha ført til at en del av bildene er borte for godt.
DrPhlux Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 er vel forskjellig måter man kal lære om backup.... dette er en av de desværre Nei, dette er stort sett den eneste måten folk lærer å ta backup. Men i de fleste tilfellene læres ingen ting av dette heller. getdataback for NTFS eller getdataback for FAT disse 2 programmene fungerer. Har brukt dem flere ganger tidligere Ikke på dine egne tapte data håper jeg
Liddell Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Slikt er kjipt Naboen min la inn alt han skulle ta vare på på en ekstern harddisk, og formaterte denne i stedet!
Lukilock Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 For å få gjenoppretta noen filer i gatdataback så må du ha full versjonen, eneste minuset ved den.
Breiker Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 getdataback for NTFS eller getdataback for FAT disse 2 programmene fungerer. Har brukt dem flere ganger tidligere Ikke på dine egne tapte data håper jeg Jo faktisk. Filsystemet på den ene disken min tok kvelden. Selvfølgelig der alle skoleoppgavene lå (skjedde da jeg gikk på skolen). Stresset litt med å få tilbake de filene ja. Pluss at et minnekort til kameraet mitt på en rar måte ble formatert etter en fest jeg hadde.
Loko Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Ønsker du ikke å gjøre det selv kan de fleste elkjøp butikker gjøre det for det. Koster ca 1000 kr
Breiker Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 men HVIS du skal gå for en slik løsning MÅ du tenke på hva bildene inneholder. Vil du at en 3. part skal se bildene dine? eller er de private?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå