Gå til innhold

AoC: Jeg fant en glitch. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skulle gjøre questet der man stjeler den medaljongen fra Strom. Men så ramlet jeg inn i bygningen etter å ha klatret opp stigen fra havnen. Nå sitter jeg fast mellom yttermuren og bygningen i keepet. Noen som har noen idee om hvordan jeg kan komme meg vekk? Respawne eller noe sånt?

Endret av Akidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle gjøre questet der man stjeler den medaljongen fra Strom. Men så ramlet jeg inn i bygningen etter å ha klatret opp stigen fra havnen. Nå sitter jeg fast mellom yttermuren og bygningen i keepet. Noen som har noen idee om hvordan jeg kan komme meg vekk? Respawne eller noe sånt?

 

/stuck kanskje? evt. /petition

Lenke til kommentar

Hehe så jeg var nr 76 i kø på petition listen. Så jeg stakk rett ut i win og maste litt msn. Kom inn igjen da hadde GM vert der og stukket igjen, nesten. Sendte ham melding rett før han skulle vekk. Men men kom meg ut fra fengselet mellom muren og huset.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Veldig kjipt med bugs. Har funnet en inni et hus i Tortage(tror jeg det var).

 

På slutten av kjelleren er det en kant, og nedenfor kanten er det vann. Hopper du nedi vannet kommer du ikke opp igjen, men du har mulighet til å gå under huset. Måtte bruke Path of Asura for å kommer bort pga. køen i petition var for lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...