Gå til innhold

Noen plasser de HAR Age of Conan på lager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke store fan av mmorpg spill, men da jeg så at de solgte Age of Conan for 219 på zailor.no tenkte jeg "Jøss, det var billig, og så med 60 dagers forhåndsbetalt spilletid! Røverkjøp!".

Dum historie kort: Det var jo selvsagt bare timecardet det (ikke skjønner jeg hvorfor det skal selges og sendes ene og alene i dvdcoveret, men det er vel sikkert for å smålure sløve folk som meg).

Så nå har jeg allerede kjøpt det, så da bør jeg kanskje kjøpe spillet også, men de har jo det ikke på lager noe sted!

Og er det ikke mulig med noe test accounts 1 dag eller 2? Jeg er lite keen på å bruke over 500 kroner på å et spill jeg er 80% sikker på ikke er noe for meg.

Ingen plass de selger selve key'n forresten? Siden jeg har lasta ned spillet og innstallert det, så er det rart at man må kjøpe coveret og dvdene for å få keyen? Eller kanskje ikke, siden de sender timecard i original cover til og med. Sende cover i fleng ja. Miljøevennlig og alt det der. Jadda. :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja i går hadde ivertfall Spaceworld i Larvik et par kopier igjen, nye spill sendes ut idag da etter hva jeg har hørt fra Elkjøp så du kan jo prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...