Harald2011 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Dere som leser AOC forum har sikkert lest alle whine postene som oppstår hvert eneste minutt. Dette irriterer meg grenseløst ettersom Funcom har gjort en god jobb med release, jeg er fullt klar over at AOC har sine feil men det går ann å vise litt respekt. Aoc er nå full av WoW fanbois som vil at AOC skal være akkurat som World of warcraft derav også 100% feilfritt. Problemer som må taes hånd om er Crashes noe som er helt ok at folk klager over, men dette kan gjøres med måte. Jeg merker fort hvem som er over 18 og dem som ikke er det, jeg har bare et ønske om at dere skal gi AOC litt tid.. Det er 2 dager etter release men folk klager som et ville helvete og jeg er veldig glad for at det nesten ikke har vært noe whining her på diskusjon.no:) Jeg er utrolig glad for at AOC ble utgitt.. Jeg har blitt forelsket i et univers som er noe helt annet en noe annet jeg har prøvd.. Jeg blir også irritert over dere som faktisk kutter over cutscenes og klager over lite content.. trenger vel ikke å si noe mer... Uansett.. jeg er veldig glad for at Funcom har gitt ut dette fantastiske spillet som jeg kan sitte å kose meg med på kveldene etter jobb=) Jeg er sikker på at dette blir en suksess så fort Funcom får kontroll over en rekke bugs samt krasjes og når vi blir kvitt alle wow fanboys:) Takk skal dere ha, Funcom!
123321123321 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Aoc er nå full av WoW fanbois som vil at AOC skal være akkurat som World of warcraft derav også 100% feilfritt. Så du mener at WoW er 100% feilfritt? :/
bermar Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 WoW + balanse = hvor? Absolutt ikke et feilfritt spill det heller, bare fordi det er mindre bugs.
Harald2011 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 Aoc er nå full av WoW fanbois som vil at AOC skal være akkurat som World of warcraft derav også 100% feilfritt. Så du mener at WoW er 100% feilfritt? :/ Trøtt:) wow er ikke 100% feilfritt.. langt i fra, veeeldig langt i fra. Men de mener det skal være feilfritt. Uansett.. drit nå i det da:)
Nitrius Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Mye whining? syns det har vært lite med whining jeg. Så klart er det noe, men har sett værre, og releasen av aoc har jo så og si gått strålende etter min mening, så syns funcom skal få litt applaus for det. Håper de bare får nok subscribers til å holde skuta gående, samt komme ut med kvalitets oppdateringer.
Daehli Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg er helt enig, det er veldig mange som trekker fram de negative sidene ved spillet. Jeg kan helt ærlig si at jeg ikke forstår hvor alle finner bugs'ene. Jeg har levlet rundt 10 karakterer til level 10, og nå en til 20 for å finne ut hvilken klasse jeg skal velge. Jeg har ikke støtt på noen andre feil enn en bugget patcher, som nå er fikset, og at jeg falt ut av spillet èn gang. Spillet er vakkert, og spillet er bra - jeg kan nesten ikke vente på at funcom får implementert PvP exp. systemet og får lagt inn DirectX10 støtten. Mye kule folk som spiller, og ikke en eneste som selger penger eller slenger deg full i drit fordi du slakter noen. Vel, det er uansett bare morro. Thumbs up! Endret 25. mai 2008 av Daehli
Myagos Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Masse whining? Vel, av flere 100 000 spillere er det noen titals sutreposter som dukker opp i ny og ne... Prøv heller å nyt spillet i stedet for å bli opphengt av dommedagsprofetene som vil ha oppmerksomhet på forumet. Jeg husker det var mange av dem når WoW var nytt også og se hva som skjedde med det spillet.
m-momr Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 alle som det går knirkefritt for synes at det går bra, de som ikke får spilt klager på forum og via mail og synes ikke at det går bra. så jeg tipper at du ikke har hatt noen problemer hittil
Harald2011 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 (endret) alle som det går knirkefritt for synes at det går bra, de som ikke får spilt klager på forum og via mail og synes ikke at det går bra. så jeg tipper at du ikke har hatt noen problemer hittil Hatt litt bugs her og der, men det er 2 dagen.. blir nok mange patcher de første månedene så vil det sakte forbedre seg etterhvert:) Er helt enig i at jeg burde gi faen i alle med dommedags profetier men jeg klarer ikke helt å stå å se på mennesker som absolutt må rakke ned på Funcom som har laget dette spillet for brukerne. Bugsene vil sakte forsvinne uansett.. Endret 25. mai 2008 av Harald2011
Ravusy Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 En ting som irriterer meg litt er treig loading av teksturer (kan ta noen sekunder fra ultra-low til kvalitets teksturer selv om jeg står rett ved objektene noen gang) og folk/npc/dyr. Ellers har ikke jeg så mye problemer.
Myagos Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 En ting som irriterer meg litt er treig loading av teksturer (kan ta noen sekunder fra ultra-low til kvalitets teksturer selv om jeg står rett ved objektene noen gang) og folk/npc/dyr. Ellers har ikke jeg så mye problemer. Det er jo ikke spillet sin feil, men PCen din. Hvis du tar å høyner baren som laster høy kvalitets teksturer vil du ikke ha det problemet.
Digitalsitron Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg spille WoW i beta og spillte på dagen når det ble lansert i USA. Her var det betraktelig mer sutring og de3t var omtrent akkurat de samme tingene det gikk i. Er bare å innse at noen av oss er egoistiske fjomper som må grine for hver minste ting.
Christeven Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 poenget med at wow er 100% "feilfritt" er vel mer rettet mot at det er veldig få praktiske problemer med det, buggs etc.
Tørriss Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Den dagen det blir utgitt et feilfritt MMO fra starten kommer det garantert til å fryse over i helvete. Ikke forvent det med det første.
fox Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg synes at det er verre at det er VELDIG MANGE som whiner over mangel i AoC som WoW har, at AoC bør være ligne mer på WoWs system... Det irriterer meg jævlig! Jeg hater wow, jeg gleder meg å spille aoc fordi spillet er annerledes. Er lei å lese wow i ditt og datt! wow er ikke alt, de suger balle. Endret 25. mai 2008 av Fox
teaspoon Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det som irriterer mest er at man ørten ganger hver dag ser folk som klager over de samme tingene som f.eks. det å svømme opp fosser. Og selv om det stort sett er forskjellige folk hver gang, så blir man irritert til slutt.
Myagos Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg synes at det er verre at det er VELDIG MANGE som whiner over mangel i AoC som WoW har, at AoC bør være ligne mer på WoWs system... Det irriterer meg jævlig! Jeg hater wow, jeg gleder meg å spille aoc fordi spillet er annerledes. Er lei å lese wow i ditt og datt! wow er ikke alt, de suger balle. Enig, jeg slutta WoW for noen år siden og blir veldig provosert av alle disse WoW fantikerne som vil ha et nytt WoW med bedre grafikk. Håper ikke Funcom gir etter. Endret 25. mai 2008 av Myagos
tflovik Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Har en teori. Jeg har samme mening som trådstarter, og kom til å tenke på en ting. Rett før AoC ble lansert begynte Blizzard å pøse ut info om Wrath of the Lich King som er deres nye expansion. Hva om Blizzard er redd for at AoC skal ta over Mmo tronen og at de har flere som skriver mye dritt på forumene til Funcom for å prøve å skremme folk unna spillet. Hva dror dere om dette?
olegunnaro Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Altså, en del ting ER bedre i wow enn i AoC, er jo ikke så veldig rart i og med at wow har vært ute i over tre år, og har hatt tid til å bli finpolert. Chatte-systemet i AoC er veldig primitivt feks, det samme med interface når man er vant med addons-utvalget i wow. Ting som dette kommer uten tvil til å bli fiksa gjennom patcher. En annen ting som irriterer meg er at man må loade såpass ofte som man må i AoC, kan hende det hadde vært vanskelig å lage så bra grafikk uten å ha såpass mye loading, men irriterende er det uansett. Er flere andre små irriterende momenter med AoC, som gjør at jeg mener AoC ikke har nådd sitt potensiale enda. AoC har mange ting som er bra, men det har wow også. AoC er enda et ungt mmo, det trenger litt modningstid tror jeg. Selv har jeg frøsset wow-accounten min, men jeg ser helt klart ting som er bedre i WoW. Jeg kommer nok ikke til å åpne wow-accounten min enda heller, får heller bare leve med feilene i AoC, til de eventuellt blir patcha. Det er forøvrig helt greit å samenlikne wow og AoC imo. WoW er det ledene mmoet akkurat nå, når det gjelder antall spillere, så klart må man da samenlikne AoC med WoW. Grafikk osv. kan jo såklart ikke samenliknes, men spilleopplevelse kan lett sammenliknes.
Bulletus Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det er enklere å lage et Donald-MMO som WoW , enklere å lage enkelt for brukerne osv , for endel wow-spillere blir det som å gå fra ludo til sjakk Men som sagt tidligere , ting vil bli fiksa på . Det er ganske utrolig at hylekoret starter etter 2 dager , det er ingen lett oppgave Funcom har å tilfredstille UTROLIG kravstore spillere som har spillt et polert spill i mange år . Vi kan jo håpe at endel WoWspillere faktisk går tilbake til sitt gamle spill så vi slipper dette helsikens levenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå