Kebab GUD Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ble nettop ferdig med GTA4 (har noen få sideoppdag igjen) og jeg må si.. spille er fantastisk.. men jeg savner EKSTREMT mye fra San Andreas (og selvsagt Vice City) Hvorfor kan jeg ikke kjøpe eiendom? Hvorfor kan jeg ikke kjøpe biler? Hvorfor fjernet de treninga? Hvorfor fjernet de modifiserien av biler? Hvor er fallskjermen? Hvor er tråsykkler? Hvor er hanglider? (Ok lite aktuelt midt inne i en by ) Jeg savner så mye fra SA at ca halveis inn i GTA4 begynte jeg faktisk å irritere meg over at det var borte... noen enig?
Bear^ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor kan jeg ikke kjøpe fast eiendom: Godt spørsmål, skulle vært morsomt å kjøpe en liten flekk i byen. Hvorfor kan jeg ikke kjøpe biler: Seriøst, spiller du GTA eller? Når begynte man å kjøpe biler i GTA? Hvorfor fjernet de treninga: Fordi den var irriterende. Pumpe jern for å bli super, glemte du det og spiste litt for mange burgere var all pumpinga bortkasta. Hvorfor fjernet de modifiseringen av biler: Tja, igjen godt spørsmål. Du kan vaske bilen, lakkere den om. Hvorfor ikke style den litt. pimp my Ride, Nico style. Hvor er fallskjermen: Basejumping er ulovelig i store byer (det er vel slik sett råkjøring, råmord og de andre tingene i GTA men fallskjermhopping fra skyskraper kan faktisk drepe deg og) Hvor er tråsykler: Oppgradert til motorsykler. Hvor er hanglidere: Hvor skal du lette fra? Dels enig dels uenig...
Zeph Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Hvor er tråsykler: Oppgradert til motorsykler. MCer var i alle tidligere spill.. tråsykkel var nytt i SA.. men her er de borte.. noe som er VELDIG rart i en storby..
Bear^ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 MCer var ikke i GTA 3, tråsykler var ikke i Vice City. En ting som irriterte meg i GTA: San Andreas var når du plutselig fikk opp at et av dine områder var under angrep og det eneste du hadde for hånd var en homo trøsykkel med glansband på sida og rosa kurv i front. Ching ching, driveby San Andreas style.
Kris Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Skulle ønske det var med fly, fallskjerm og sykkel. Det andre trenger jeg ikke. Egentlig trenger jeg ikke sykel heller, men det er gøy å sykle. Endret 24. mai 2008 av Kris93
ATI vs GeForce Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Eneste jeg ønsker er et avsides område, slikt ørkenområdet var i san andreas.
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 MCer var ikke i GTA 3, tråsykler var ikke i Vice City. En ting som irriterte meg i GTA: San Andreas var når du plutselig fikk opp at et av dine områder var under angrep og det eneste du hadde for hånd var en homo trøsykkel med glansband på sida og rosa kurv i front. Ching ching, driveby San Andreas style. haaha...så sant så sant.. men enig i det trådstarter seier her.. att du ikkje kan kjøpe eigendom er skikkelig synd, men korleis du skulle fått peng til den hadde jo vorte vanskelig sidan det er vanskelig og tene penger i dette spillet..men kjøpt eit firma som genererte peng til deg slik som i vice city hadde vore interessant.. basehopping frå empire state building hadde sikkert vore festlig..
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 I mine øyne vil GTA: Vice City stå som det beste GTA noengang utgitt, av flere grunner: - Spillet introduserte oss til helikoptre og motorsykler - Spillet er nydelig å se på, og fanger Miami på en knakende bra måte. Alle GTA-spill som har vært før og etter har vært utrolig kjedelige å se på, jeg synes GTA IV er dørgende døvt å se på. Til helvette med fotorealisme. - Soundtracket er simpelten fantastisk. De har gjort en superb jobb med å fange 80-tallet, og kombinert med deilig art direction tar spillet meg rett til det punkt hvor jeg får lyst til å se en episode av Miami Vice. Etter Vice City synes jeg GTA-serien har hatt problemer med å fornye seg, de legger til elementer jeg synes hører hjemme i The Sims og jeg føler som regel at jeg har gjort det samme før. GTA IV var dørgende kjedelig, og på tross av at jeg gledet meg stort til det, har jeg ikke tatt meg bryet med å spille det ferdig. Jeg har fulgt serien siden sin spede 2D-start for over ti år siden, og synes at San Andreas var det første punktet hvor serien startet å stagnere. Rockstar kunne fint lagt serien død nå, de er en dyktig gjeng men trenger å fornye seg.
herzeleid Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg synes det virker som om GTA4 er GTA3 med en oppusset grafikk og fysikk. (nesten)Alt av fornyelser mellom de foregående spillene har jo blitt luket vekk og jeg frykter at vi kommer til å måtte vente på to nye spill før vi får igjen alle nyvinningene fra Vice City og San Andreas. GTA4 var helt fantastisk de første timene men etterhvert blir det synelig hvor lite nytt som ligger i dette spillet.
Laland Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Eneste jeg savner er sykkel. Eller ett kjøretøy med mulighet for bunny-jump. Har man det, og muligheten til å ta med seg kjøretøyet opp på toppen av en skyskraper, så har man det faen meg bra!
Kris Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Eneste jeg savner er sykkel. Eller ett kjøretøy med mulighet for bunny-jump. Har man det, og muligheten til å ta med seg kjøretøyet opp på toppen av en skyskraper, så har man det faen meg bra! Du kan ta med deg en bil opp på en skyskraper (med koder). Fly opp på en høy bygning, ta bilkode og hopp utfor
Fenixen Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 vice city var fantastisk.. Har spillt gjennom gta4, men vice city fenget meg mer San andreas hadde mye kult, men gjennomførte det aldri.. Savner bonuser .. feks når du hadde funnet 10,20,30,40 secret packages så fikk du bonus våpen i huset.
Kurt Grusom Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Er det seriøst ikke sykler, fallskjermer og helikoptre og fly i firern?! NEDTUR!
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) San Andreas: Hvor er det fantastiske cover systemet og verdens kuleste fysikk/balanse? Hallo?! nå har de laget grunnmuren til en ny GTA 4. Tenk hva som venter i neste GTA 4 spill serie,nå når de har en bedre AI, grafikk motor med større muligheter, Blu-ray og konge fysikk. Jeg mener det du skriver er bare små ting å sutre over. Endret 24. mai 2008 av Sebbe
Kris Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jo det er helikoptre. Men ikke sykler, fallskjermer og fly
Terjeboy Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg savnet også det trådstarter nevnte, men når jeg leser det Sebbe skriver så er det egentlig greit nok..
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Forsåvidt synes jeg det er trist det ikke er fler våpen, nå går det ann å plukke opp saker og kaste, men det var jo helt verdiløst. Kunne de ikke lagt til at man kan plukke opp et jernrør å slå med osv.
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Forsåvidt synes jeg det er trist det ikke er fler våpen, nå går det ann å plukke opp saker og kaste, men det var jo helt verdiløst. Kunne de ikke lagt til at man kan plukke opp et jernrør å slå med osv. condemned gta style..
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Noe sånt ja Jeg mener det skulle gå ann å "interact med enviroment" enda mer, cover systemet er fantastisk. Men kanskje enda litt mer extra, som f.eks jernrør eller en hammer. Ta tak i mennesker og kaste (som i gudfaren). Jeg mener de har vært forsiktig med friheten de har i fysikk motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå