Gå til innhold

AoC: Conan krever for mye!


Anbefalte innlegg

Brukerfeil er vel 90% av de daglige feilene som oppstår med en datamaskin...

 

Jaha? Som hva da? Pakket ut maskinen fra netshop for ikke så mange timer siden, har oppdatert alt så vidt jeg kan se....

 

Ser mange på AOC forumet med nesten like specc som også sliter med elendig fps..;/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uh.. Conan booter på min gamle 3200+ AMD athlon m/ 6800GT uten problemer.

 

Virker rart at du får så store problemer lol :o

 

(Stabilt over 30 fps enkelt, 1 gig ram)

 

Bah! Har jeg noe utrolig feil eller?

 

Sitter på en ny maskin med en fps på 7-15tops! Helt grusomt..og dette er med instillinger på bunn:/

 

32-bit Vista+SP1

Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3.0Ghz

4 Gb Ram

Nvidia Geforce 9600GT

 

Testet canyourunit.com og fikk way over recomended settings, men fremdeles utter crap ytelse....noe må da være galt?

 

burde yte mere enn det med den maskinen der , ta og hent drivere ifra guru3d.com og se om du får forbedret performance.

 

Men i byer og stash så ikke forvent god fps , selv wow i shattrath suger fps ned til bånn med altfor mye folk rundt omkring.

Lenke til kommentar

En nydelig tråd. Jeg bare venta på at noen skulle emo og /wrist pga. systemkrav. Spille på low er uansett triste saker hvis noen tenker på det. Spill alt på maks så slipper dere å whine om hvor dårlig spillet er også. Dette spillet krever sin mann og maskin. Det er det beste av det beste.

 

Edit: Og de som drar spillet akkurat nå bare vent til end game begynner med flere 100 spillere på skjermen. Da blir det lagfest.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Et spill som feks max payne og wow er ennå deilig grafikk å krever nesten ingenting av en pc men conan å crysis skal kreve mer en folk flest har.......tåpeligt av funcom! spillet kommer til å dø ut vis ikke de gjør litt om på det! men care!!! stakk!

Wow kom ut i 2004, altså FIRE år siden :) ikke rart maskinen din klarer å kjøre det helt greit. AoC kom ut IDAG og krever selvsagt en hel del mer av maskinen enn ett spill utgitt for snart ett halvt tiår siden.

Lenke til kommentar

Bare å varme opp med GTX 280, og OC prosessoren enda litt lengre så går det nok silkemykt. :fun:

 

Wow kom ut i 2004, altså FIRE år siden ikke rart maskinen din klarer å kjøre det helt greit. AoC kom ut IDAG og krever selvsagt en hel del mer av maskinen enn ett spill utgitt for snart ett halvt tiår siden.

+ At WoW sin grafikk også var delvis utgått da den kom ut.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Et spill som feks max payne og wow er ennå deilig grafikk å krever nesten ingenting av en pc men conan å crysis skal kreve mer en folk flest har.......tåpeligt av funcom! spillet kommer til å dø ut vis ikke de gjør litt om på det! men care!!! stakk!

 

 

lol det kommer til å dø ut for sånne som deg som ikke greier åkjøre wow på max en gang kan spille AoC?

Lenke til kommentar

Blizzard har aldri laget et spill med harde krav til hardware så det blir noe tullete å sammenligne med WOW. Derimot sier det seg selv at det kan være smart å gjøre som blizzard og ha lave krav til hardware da du øker den potensielle kundebasen vesentlig.

Når det gjelder AoC har det vel egentlig vært kjent svært lenge at spillet kom til å kreve en god pc. Å kjøpe bærbar for å spille på skjønner jeg ikke at noen gidder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
takk gud for at aizen ikke får spilt aoc.

 

tror du virkelig samfundet har noe mer bruk for han?

Trenger vi ikke å vite, men vi er vel heller glad for at vi slipper en whinende unge i AoC nettopp grunnet aldersgrense og kraftigere PCer enn snittet.

Lenke til kommentar
uh.. Conan booter på min gamle 3200+ AMD athlon m/ 6800GT uten problemer.

 

Virker rart at du får så store problemer lol :o

 

(Stabilt over 30 fps enkelt, 1 gig ram)

 

Bah! Har jeg noe utrolig feil eller?

 

Sitter på en ny maskin med en fps på 7-15tops! Helt grusomt..og dette er med instillinger på bunn:/

 

32-bit Vista+SP1

Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3.0Ghz

4 Gb Ram

Nvidia Geforce 9600GT

 

Testet canyourunit.com og fikk way over recomended settings, men fremdeles utter crap ytelse....noe må da være galt?

Den pcen må ha kostet litt vil jeg tenke meg

Synes det er gale att du har 15fps på topp, men den pcen skulle du hatt hatt over 39fps på AOC, prøv å finn ut om det er virus eller memory leak, dette hørtes gale ut spør du meg

Og du har alt på low :ph34r:, med den pcen skulle du hatt 40fps på omtrent alt på max etter min erfaring

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
uh.. Conan booter på min gamle 3200+ AMD athlon m/ 6800GT uten problemer.

 

Virker rart at du får så store problemer lol :o

 

(Stabilt over 30 fps enkelt, 1 gig ram)

 

Bah! Har jeg noe utrolig feil eller?

 

Sitter på en ny maskin med en fps på 7-15tops! Helt grusomt..og dette er med instillinger på bunn:/

 

32-bit Vista+SP1

Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3.0Ghz

4 Gb Ram

Nvidia Geforce 9600GT

 

Testet canyourunit.com og fikk way over recomended settings, men fremdeles utter crap ytelse....noe må da være galt?

Den pcen må ha kostet litt vil jeg tenke meg

Synes det er gale att du har 15fps på topp, men den pcen skulle du hatt hatt over 39fps på AOC, prøv å finn ut om det er virus eller memory leak, dette hørtes gale ut spør du meg

 

hvis du driter i draw distance på 2 km og max AA så går det nok bedre.. bruk hue ikke ræva

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...