Gå til innhold

AoC: Snart realese.. Hvor mange sitter på diskusjon.no og leser samtlige aoc tråder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visste ikke det gikk an å komme inn på det forumet uten en konto jeg.

 

Du kan opprette en konto med pre-order key, eller med retail key hvis du har fått den. Jeg fikk min i går, og spillet er ferdig installert og patchet. Når du har en konto så kan du opprette en forum bruker :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg drar ned på nattåpent spaceworld i oslo sentrum 21.30 å steller meg i kø er det noe sjangse for at jeg for kjøpt et eksemplar da? eller tror dere det kommer til å ta helt av der nede?

 

Vanskelig å si, forhåndssalget har vel godt så det suser. Så de ivrigste fansene har vel sikret seg spillet alt, noe som bør dempe pågangen. Men det at de velger å ha nattåpnet betyr nok at de venter en del pågang/kunder, koster jo litt ekstra i lønn og slikt å ha folk på jobb den tiden av døgnet ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg drar ned på nattåpent spaceworld i oslo sentrum 21.30 å steller meg i kø er det noe sjangse for at jeg for kjøpt et eksemplar da? eller tror dere det kommer til å ta helt av der nede?

tror det er sjangser for at du får kjøpt et eksemplar :) hvis du er heldig får du kanskje en CE av Ellingsen himself :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...