Gå til innhold

Ny tjeneste: Forumpuls


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil: Denne finfine funksjonen tar ikke hensyn til brukerprivilegier. Det er ikke noe jeg regner med at den skal gjøre heller. Problemet er at slik det er nå virker det som den jobber med administratorprivilegier og henter inn innlegg fra kategorien "Papirkurven" og eventuelle andre tråder som er skjult for almennheten. Dette bør endres til at den i stedet benytter seg av vanlige brukerprivilegier eller ignorer de aktuelle kategoriene og type tråder.

 

Eksempler:

Fra: Auksjon på Nannskog,Solli,Michaelsen,Bakke,Søgård,Piiroja,Fredrik...

Fra: GTA IV problem multiplayer HJELP

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Fiffig funksjon, men det jeg virkelig savner er en egen side med de hotteste emnene.

 

Der en f.eks kan velge å se dagens/ukens/månedens/årets mest leste emne og mest besvarte emne.

 

Enkelte ganger kan skikkelig interessante nyheter/diskusjoner gå meg hus forbi, pga jeg ikke tråler gjennom hver eneste kategori i forumet.

Lenke til kommentar

Ta en ekstra oppfriskning av siden (F5) når du er på en side som viser funksjonen, eventuelt kan du fjerne cache, men F5 skal fikse problemet.

 

 

Hos meg tar den kun en og en kategori om gange og jeg får ikke den til å ta hele forumet.
Det er vel en ide med funksjonen og noe jeg liker godt. Er jeg i "Spill" vil jeg vite hva som er aktuelt innen spillkategoriene og ikke hva som skjer i "OT-baren", hvor det tross alt skjer noe hele tiden. Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...