Gå til innhold

Tips: Humor på skolen/arbeid!


Anbefalte innlegg

Haha, i klasserommet er det noko som skal forestille ei postkasse (trur eg)... Uansett, oppi der har det ligge ei lettmelk sidan juni i fjor, altså eit år no! :newwoot:

 

Det er mange som veit at den er der, men det teite er at dei ikkje går an å ta den ut fordi vaktmesteren spikra fast ei hylle rett over opninga, så no går det ikkje an å opne kassa... :p

 

Gledar meg til læraren får vite det.

 

Ein i klassen gjorde forresten det samme med overheaden vår... :p Den luktar ikkje heilt godt, men den vart tatt ut for ei stund sidan, trur eg... :(

 

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle komme med et par fine "spøker" her. Begge to er selvfølgelig testet og utført av meg selv i løpet av ungdomsskolen/videregående.

 

1: Moro ved naturfagsalen

 

Du trenger

-1 mynt av typen 20 kroner.

-1 Gassbrenner (eller en lighter, men jeg anbefaler gassbrenner da det går raskere)

-1 Lang pinsett, eller en annen lang klype

-1 åpen dør mot gangen

 

Utførsel -

Vent til minuttet før det ringer inn. Hold 20-kroningen i pinsetten. Varm opp 20-kroningen på gassbrenneren. Vent til du hører at gangene begynner å fylles av elever. Trill/kast så mynten ut i gangen.

Væt stille og lytt etter noen som plukker den opp.

 

 

2: Moro med brannalarm

 

Du trenger

- 1 20-kroning

- 1 tube lynlim

- 1 brannalarm av typen med plastlokk som løftes og knapp.

 

Utførsel -

Dette fungerer best og raskest dersom du velger en brannalarm som er i nærheten av et sted folk gjerne henger på skolen. I hallen eller lignende.

 

Løft opp plastlokket på brannalarmen. Drypp litt lim på brannalarmknappen, og 20-kroningen. Lim 20-kroningen forsiktig fast til knappen.

La det gå noen timer, kanskje dager dersom brannalarmen ikke er lett synlig. Men med litt tålmodighet er dette ganske gøy!

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...