Gå til innhold

Spill med det legendariske Team Chrissj!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hmm, rart dere ike har fått no napp, førsteposten eide jo.

Fikk sykt lyst til å joine, hadde det ikke vært for at jeg bare spiller pc :p

Vi spiller ikke særlig på PC, men en del av teammedlemmene har vist interesse for Battlefield Heroes, så om du har planer om å spille det så er det bare å joine. Ellers så er PS3-brukere også velkomne.

Har ikke noe i mot å joine inn på GTA4. Spilte det online for første gang i kveld med Principe + 2 til, free mode seff. Faen så mye vi lo :p

GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city".

Endret av Chrissj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Free Roam i GTA4 er alltids en slager online, synd de ikke adda slik at du kunne få ranet litt butikker evt banker og slikt i Free Roam, kunne gjort ting veldig veldig interessant

Skrevet

Bare og adde meg og, nå i sommer blir det ikke så mye spilling fra meg, skal flytte pluss jobber som en hest på steroider nå. Men til august da er det gaming for full pupp!

Skrevet
GTAIV er overraskende morsomt online, men ikke når man spiller "seriøst". Er morsommere å kjøre rundt og "tear up the city".

Det var det "tipset" jeg fikk, ja. Ganske skøy om man bare finner noe helt random herje med, liksom. Blir noen sure fordi de ble drept og hadde hamstret et tonn med våpen blir en bare oppgitt.

Btw. så rundet jeg historien ganske nettopp. Var ikke SÅÅ langdrygt som noen påstår.

Skrevet
Ser ut som Warhawk på første siden :)

Nå har jeg spilt ekstremt lite Warhawk, men det er dog det eneste PS3-spillet jeg har som det er MP på. Men om jeg er online og får en invite så er jeg nok med på en match, selvom jeg suger noe enormt:P

Venter litt på at PS3 skal få en exclusive som har en sinnsyk multiplayerdel, men foreløpig ser det dårlig ut :/

Skrevet

Sånn er det når Sony for kjøre skuta vettu Chrissj. Etter de herpet Star Wars Galaxies så unner jeg dem ingenting. Jo flere gamle exclusives som forsvinner fra sony jo bedre!

Skrevet

Det er flere som har lys til å spille Gears i dag.

Er ikke sikkert jeg rekker det, da jeg driver med oppussing av leilighet.

• 4 uker senere...
Skrevet

Trenger seriøst folk å spille med, ingen jeg kjenner har x360, eller intresse av det :/

Sitter og spiller GTA:IV nå, om noen vil, legg meg til, så kan vi herje litt.

gamertag: r3nd3z

Skrevet

Haha, ser for meg banneren

`Are You A Lonely Gamer, Need Someone To pOwn! Then Chrissj Can Help!

neeeida, ser folk har lagt meg til, genialt må bare få opp et nett og spille på så er jeg back on track!

Skrevet (endret)

Jeg trenger også hjelp mot ensomheten min... Lakus har lagt meg til for lenge siden, men jeg trenger virkelig noen nordmenn som kan eie meg i Gears :D

Edit: Oi, jeg har jo til og med registrert meg på forumet, må vel takke meg selv for at jeg ikke har fått somla meg til å spille noe med dere ennå...

Endret av -drugiS-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...