Gå til innhold

problemer med mikroknappene på SE k850i


Anbefalte innlegg

tru det blei riktig plass i forumet...

jeg har ett problem med den høyre mikroknappen på min k850i.. når jeg er inne i menyer og skal skrive og sende mld og mms så er den veldig iverig på å trykke på tibake tasen av seg selv, samme er det når jeg bruker snareveien til ny mld, mms og e-post.. virker som det skjer når jeg trykker på navigeringa til høyre og på 5tallet... :S

noen som har vært borti det samme?

prøvd å oppgraderer prog.vare, men det hjalp ikke.... :S det begynte helt plutselig her en dag....

 

er bare LITT frustrert nå for tiden...

Endret av W-Solbakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg har hatt ett lignende tilfelle.

Men jeg vil tro at det er bare noe som ligger å terger knappen, så om du fortsatt har garanti på den. Så er det bare å lever den inn, om du ikke vil plukke den ifra hverandre selv så. For da får du i alle fall sjekket hva det er, uten og betale for det. Men ellers hvis du ikke har garantien vil en sånn sjekk/reparasjon ligge på rundt 200-500 kr !

 

Håper du finner ut av dette !

Lenke til kommentar

får overleve ei snau uke eller noe til, for da kommer den nye mobilen i postkassa håer jeg, men er jævlig irriterende ja... har garanti på den enda mener jeg.. men kjøpte den over nett, så får se om jeg gidd å sende den inn... kanskje se om jeg finner ut av det selv.. hehe

hadde vært greit om noen hadde vært borti det samme og viste hva det kunne være..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...