Gå til innhold

De beste Warcraft 3 maps!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg søkte på forumet, og fant ingen slike tråder :O

 

Jeg vil ikke ha linker til sider med gigabytevis av maps, men baner som dere har prøvd og synes er bra!

 

Personlig så liker jeg maps som har muligheter for AI, og hvor man kun styrer 1 helt, noe liknende som AEOM Clash of towns. Den er morsomm!

 

Så bare pøs på med maps :D

 

takker for alle!

Endret av Legolin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sa ikke at jeg bare kunne ha maps med Ai. Du sa at du lkte maps med Ai. Du sa "Liker også maps med Ai" og "Bare pøs på med maps!".

 

Jada, det var ikke "fiendtlig" ment..

 

Jeg bare lurte på om det var noen måte å få Ai på den?

 

Beklager om jeg utrykte meg uklart...

Lenke til kommentar
Beklager om JEG uttrykte meg uklart :p Kommentaren min var ikke fiendtlig stilt den heller.

 

Nei, det er ikke Ai i Wintermaul. Ikke som jeg vet om hvertfall.

 

hehe, det er greit :D:D

 

Synd at det ikke er så mange maps med Ai...

 

Håper noen kan komme med noen gode maps, med mindre dere er altfor opptatt med å spille dem da xD

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg søkte på forumet, og fant ingen slike tråder :O

 

Jeg vil ikke ha linker til sider med gigabytevis av maps, men baner som dere har prøvd og synes er bra!

 

Her sier trådstarter at han ikke vl ha noen internettsder, men maps vi har prøvd selv. vet Ikke om du så dette, Hjelpphp, men ikke kom med epicwar igjen. Eller noen andre sider.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg søkte på forumet, og fant ingen slike tråder :O

 

Jeg vil ikke ha linker til sider med gigabytevis av maps, men baner som dere har prøvd og synes er bra!

 

Her sier trådstarter at han ikke vl ha noen internettsder, men maps vi har prøvd selv. vet Ikke om du så dette, Hjelpphp, men ikke kom med epicwar igjen. Eller noen andre sider.

 

Takk for det :D

 

Counter strike TD er jo litt gøy da. Den beste lan mapen må være footman.

 

Counter strike TD? er du counterstrike folk da? Høres morsomt ut :D

 

Har endel footman :D Men har ikke prøvd dem, de så så lite innbydende ut (?) :/

Lenke til kommentar

Spiller footman av og til. Ikke det beste spillet jeg vet (kanskje fordi det er et av spilla jeg suger i :p), men det har sine øyeblikk.

 

Liker.. hva heter det... Gladiator noe. Du kan velge å være gladiator som skal kjempe side om side med andre gladiatorer, og mot Imperial Leader (eller noe). Men det er ikke alltd du får en god runde, da en real-person oftest er Imperial som sender ut creeps til å drepe gladiatorene (Det er Ai, men den er ikke så balansert), og de personene sender ofte for få eller for mange ut... derfor foretrekker jeg å være Imperal selv ^^

 

Ellers er det ingenting som som slår en god runde med en klassisk TD. Elsker Elemental TD.

 

Edit: Har ikke spilt Galdiator-greiene så mye (derfor usikkerheter blant navn osv.), men det er absolutt blant "the big things" for øyeblikket.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
kva er AI?

 

Ai er kunstig intellegens, er en engelsk forkortelse for "artificial intellegence"(beklager engelsken så tidlig på morgenen).

 

Det vil altså si at du spiller mot en kustig intellegens, som prøver å etterligne (?) en human player. Mange bruker å si at de spiller mot dataen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...