Gå til innhold

Sniktitt: Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som slår meg mest så langt med det siste vi har sett av dette spillet er hvor jævlig lite farger det er. Fargepaletten er omtrent like kjedelig som å se maling tørke. Jeg tipper de er nødt til å gjøre det på denne måten for å kunne levere noe som et eller annet sted skal antydningsvis ligne på den fakede CGI-greia de gjorde i 2005.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Dere må forandre overskriften. Hvordan kan dette være en Halo-konkurrent når spillet kun kommer på PS3 og Halo kun kom på X360? Det finnes jo ikke konkurransevilkår! Tenker dere salgstall? Eller tenker dere på at Killzone skal bli like stor for PS3 som Halo er for X360?

Lenke til kommentar

Strengt tatt er vel Sony og MS og veldig flink til å få andre til å hyppe for dem, tiden før Halo 3 lanseringen var full av tekster som nærmest spådde at Mesias var kommet til jorden i form av Halo 3. Personelig må jeg si at Halo 3 er et perfekt eksempel på hvordan hypp kan selge selv gråstein.

Lenke til kommentar
Strengt tatt er vel Sony og MS og veldig flink til å få andre til å hyppe for dem, tiden før Halo 3 lanseringen var full av tekster som nærmest spådde at Mesias var kommet til jorden i form av Halo 3. Personelig må jeg si at Halo 3 er et perfekt eksempel på hvordan hypp kan selge selv gråstein.

Ville heller sagt at Halo3 er et perfekt eksempel på hvordan hypp kan selge.

Om det er "gråsten" eller ikke, er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar

Hadde flere spill til PS2 for noen år siden. Killzone ble det spillet jeg spilte desidert mest (opptil flere ganger) og gikk aldri lei. Gleder meg som en unge til dette kommer. :yes:

 

Overskriften på den artikkelen var kanskje litt vell drøy. Selvsagt kan spill settes opp mot hverandre på alle slags mulige måter. Nå er neppe Killzone den eneste konkurrenten til Halo.

Blir som å diskutere hvem av kattene til naboen som har penest farge :p Bare glem å få en slags konklusjon ut av sånne debatter. Det blir en fanboy vs fanboy diskusjon. Selv har jeg ikke spilt Halo og har ikke noe problem med at andre liker det spillet. Smak og behag og ferdig med det! Simple! ;) Salgstallene vil sikkert tale for seg. Det står det ikke en eneste setning om i artikkelen. :whistle:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...