Gå til innhold

Hvilken av de nye telefonene har dere mest trua på?


Anbefalte innlegg

Telefoner som Nokia 6610/6100/7210/8910i, Samsung S100 og SE T68i har så store mangler at jeg ikke finner det verdt å gå nærmere inn på disse.

 

Hvilke store mangler har 6610? Jeg spør fordi jeg vurderer å kjøpe meg denne. Følgelig er jeg selvsagt interessert i høre om andres erfaringer med den... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si med hånden på hjertet at 6610 er den ENESTE Nokiaen som interreserer meg litt mer enn det vanlige! Den er god, litt dyr, og har svært gode taster, og er visst bedre kvalitetsmessig enn mange av de andre Nokiaene. Leste nettop at nokia har klart å spy opp enda flere overprisete modeller som er nesten identiske bortsett fra esignet. Det irriterer meg!

Lenke til kommentar

Hvilke store mangler har 6610? Jeg spør fordi jeg vurderer å kjøpe meg denne. Følgelig er jeg selvsagt interessert i høre om andres erfaringer med den... :)

 

Først vil jeg si at jeg ikke har 6610 selv. Min info bygger på det som står skrevet om telefonen på nokia.no samt diverse reviews. Jeg vil også si at dette er hva jeg personlig regner som store mangler. Dersom disse tingene ikke betyr noe for deg, kan det godt hende at du blir fornøyd med telefonen.

 

6610 har kun 725 KB dynamisk minne. Dette betyr at man ikke får plass til særlig mange polyfoniske ringetoner, bilder, SMS/MMS, Java-applikasjoner osv.

 

6610 bruker det noe enkle operativsystemet Series 40. Series 60, som brukes av bl.a. 7650 er et mye mer avansert operativsystem.

 

6610 mangler VoiceDial.

 

6610 har ikke epostklient.

 

6610 har ikke kamera.

 

6610 har ikke Bluetooth.

 

6610 er etter min mening ganske dyr i forhold til hva man får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...