Gå til innhold

Flere snikfoto av Sony Ericsson "Paris"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
208MHz høres litt "snøple" ut, som de sier i Trøndelag. Litt lite ut, på godt norsk.

Trodde vi var litt forbi den "Mhz = ytelse" misforestillingen i 2008?

Skrevet

Tastene så en smule merkelig ut, med de innerste tastene som nummer, men man venner seg til mye, så det er sikkert ikke et problem. Håper det snart kommer mer informasjon. :)

Skrevet
Så veldig interessant ut. Har den blitz?

Ja, den har blitz.. og deksel foran kameraet o.s.v. så det tipper jeg kommer til å kjøpe den telefonen når den kommer ut :D

Skrevet
Så veldig interessant ut. Har den blitz?

Ja, den har blitz.. og deksel foran kameraet o.s.v. så det tipper jeg kommer til å kjøpe den telefonen når den kommer ut :D

Jeg å. Gleder meg! :D

Skrevet (endret)
208MHz høres litt "snøple" ut, som de sier i Trøndelag. Litt lite ut, på godt norsk.

På PC'er er vi forhåpentligvis det. På mobiler har det fortsatt en god del å si på ytelsen, selv om blant annet grafikkort, lydkort og lignende spiller en stadig økende rolle.

Endret av arehei
Skrevet (endret)

På PC-er er vi forhåpentligvis det. På mobiler har det fortsatt en god del å si på ytelsen, selv om blant annet grafikkort, lydkort og lignende spiller en stadig økende rolle.

Jepp. På f.eks. Windows Mobile bør man helst ha noen tusen MHz for å smelte sirupen. Det er preview-videoen av Diamond et godt eksempel på :)

Endret av Marasmus
Skrevet
Nei, nord-trøndere er B-trøndere. Jeg snakker om ekte trøndere, nemlig Sør-trønderne!

;)

Tyst, din RESERVETRØNDER.

• Opprett ny...