lassaron-jon Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Som topic seier, eg mottok early-access keyen min for seint til at eg kunne registrere meg *shakes his fist mightily towards MPX.NO* Eg hadde verkeleg gleda meg til å kunne begynne å spille lørdag, men nå har MPX det ikkje på lager før 23. og då får eg det sikker 25. tidligest! Nokon andre som hadde samme problem?
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Har ikke kredittkort selv, så du er ikke den eneste som må vente noen dager ekstra. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 MAAAANGE Funcom har vært flamebait på deres eget forum siden i går
lassaron-jon Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Eg er hvertfall sinsjukt frustrert! Må jo vente i heile 10 dager til! Whine whine whine
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Whine whine whine.. Jeg MÅ vente helt fram til lørdag!
Ayb Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er selv ikke sikker på om jeg kom inn. Fikk mail i dag fra Platekompaniet at early access er utsolgt (med spesiell henvisning til ordrenummeret mitt). Men jeg fikk koden i forrige uke og fikk registrert og kjøpt early access og alt. Er det mulig at jeg ikke kommer inn den 17. selv om jeg fikk gjort alt det der?
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er selv ikke sikker på om jeg kom inn. Fikk mail i dag fra Platekompaniet at early access er utsolgt (med spesiell henvisning til ordrenummeret mitt). Men jeg fikk koden i forrige uke og fikk registrert og kjøpt early access og alt. Er det mulig at jeg ikke kommer inn den 17. selv om jeg fikk gjort alt det der? Om du er registrert på websiden til AoC med early access så er du med. kan hende platekompaniet sender ut til alle som har forhåndsbestillt for å være sikker.
MRN Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har ikke fått koden min fra cdon.com, så jeg får kose meg med preorders-itemsa mine når spillet er oppe og går...
Nailer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Retailerene har vært idioter og ikke informert publikum godt nok om at Early Access var begrenset. De har også vært sleivete med å sende ut kodene. Glad jeg bestillte fra absoluttspill og fikk koden 2 uker på forhånd. Alle de suppenissene som kansellerer spillet(ja, det er visst et par av dem på forumet) pga at de føler seg dårlig behandlet av funcom kan ta seg en bolle.
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 De fleste kansellerte orderen sin for å kjøpe spillet på release i butikken.. så de slapp å vente en uke ekstra for at den skulle havne i postkassa.
OscarWoHA Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Har endelig tid til å laste ned klienten nå. Dobbeltsjekket at jeg har early access, og det hadde jeg. Men ser ut til at nedlastingsklienten er tatt vekk (finner ikke noen link i kontoadmininstrasjonen eller på forumet). Det er jo litt surt, siden jeg betalte 50kr for den. Noen som vet om den kommer tilbake?
binko Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) For sein jeg også. Men like greit iom at eksamen starter neste uke... Sees den 23! Endret 15. mai 2008 av Binko
Crowly Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Forhåndsbestilte fra komplett i mars, men fikk ikke koden før 13 mai selv om Funcom sa at disse skulle vært sendt ut i slutten av april.... Har hatt litt andre småting å drive med så jeg har ikke stresset med å registrere meg for early access, satt meg ned for å gjøre det nå og se denne meldingen The Early Access product has been sold out. We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd. Dette var ikke helt som forventet. Forventningen var, forhåndsbestille og få garantert tidlig avgang. Når det først var snakk om kun 3 dager så var jeg litt i tvil om jeg skulle bry meg, men når det ble forlenget til ca en uke, så tenkte jeg at jeg skulle bruke den uka til å teste før jeg endelig bestemmer for en klasse. Men den planen ble jo fort lagt dø.
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Alle de suppenissene som kansellerer spillet(ja, det er visst et par av dem på forumet) pga at de føler seg dårlig behandlet av funcom kan ta seg en bolle. Det er funcom som kan ta seg en bolle, hele preorder kampanjen har vært temmelig rotete, er sikkert flere tusen spørsmål bare på dette forumet som angår preorder. Så her er det funcom som må ta kritikk, ikke forbrukerne. Kunden har alltid rett!
Bjonski Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Alle de suppenissene som kansellerer spillet(ja, det er visst et par av dem på forumet) pga at de føler seg dårlig behandlet av funcom kan ta seg en bolle. Det er funcom som kan ta seg en bolle, hele preorder kampanjen har vært temmelig rotete, er sikkert flere tusen spørsmål bare på dette forumet som angår preorder. Så her er det funcom som må ta kritikk, ikke forbrukerne. Kunden har alltid rett! og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited.
Timeo Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited. Både det at early access kostet penger og at det var begrenset med plasser er noe som systematisk har blitt mindre informert om enn selve early access.
LarZen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Har en venn som bestilte for i forrige uke..men fikk ikke pre-order koden før idag. Tror dere han har noe sjangs om han kontakter Funcom? Spesielt siden det tok tid før han fikk koden?
jvik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Registreringen er stengt, så jeg tviler på at Funcom blir å åpne den opp pga <insert grunn her> - gjør de det for enkelte blir det enda mer helvete på de offisielle forumene.
Tå. Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 og jeg sier at de som ventet har bare seg selv å takke.. Det stod godt forklart mange steder at EA var limited. Jeg er så dritt lei kommentarer som dette. Det er så fryktelig lite gjennomtenk og får meg til å spørre hvor mange duster som kommer til spille AoC. Hyler og skriker om at EA var begrenset som om det skulle være en universell sannhet. Jeg sliter veldig med å forstå slike uttalelse når det er burde være klart for alle oppegående mennesker at FC og Eidos har gjort en dårlig jobb med å informere både kunder og retailere. Tro det eller ei, men det er ikke alle som sitter på det offisielle forumet og trykker f5 vært andre minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå