PantZman Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Blir nok Aquilonia på meg da. Får se om jeg finner en guild der. Norsk eller international er ikke så farlig. Helst sistnevnte.
jvik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Fury er FFA PvP, ja? I så fall er det dit jeg og de jeg kjenner skal. PKPK!
binko Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 (endret) Noen som vet om det blir noen store forandringer på release den 23.? EDIT: Koselig med få servere! Hvertfall i starten.. Endret 15. mai 2008 av Binko
Nitrius Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet om det blir noen store forandringer på release den 23.? EDIT: Koselig med få servere! Hvertfall i starten.. Få? syns dette var ganske så mange, værtfall for en forhåndstart å være. Var bare litt rar fordeling av serverne syns jeg. Hadde sett for meg at de skulle bli flest av PVP servere, men nei, slik ble det ikke.
ZealD Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er fortsatt veldig usikker på om jeg, som kun er ute etter en morsom spilloppleveklse før eg går i militæret, kommer til å velge en PvP server.. Egentlig har jeg lyst å spille RolePlay, men da vil jeg helst ikke bli ganket gang på gang når jeg kun er ute etter å kose meg med quests.. Vurdere Crom
ToTTy Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 skjønner godt det er mange PvE servere og få PvP servere etter det jeg har hørt, er PvP-serverene full av ganking hele tiden. Alt de kan ekstra er å Ganke, for på PvE serverene er det også PvP, bare på de "naturlige" stedene
LarZen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Blir nok rp-pvp serveren på meg, orker ikke å spille med folk som kaller seg Backstabber,Ipwnyou etc... Eller guilder med idiotiske navn som Elite Assasins, Powners etc etc...you know the drill.
nagina Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Drar jeg på PVP skal jeg være hæstkuk, det er helt klart =)
AtleBer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Skal til fury med guildet! Vi er ca 30 folk fra wow og lotro, alle skilla. Vi har planer om å totalt dominere serveren Vi er ca 10 norske, så er det masse syko britere og nederlendinger, alle sammen uten liv Si ifra vis noen andre norske guilds joiner fury, eller vis noen kunne tenke seg å joine oss
AtleBer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 skjønner godt det er mange PvE servere og få PvP servere etter det jeg har hørt, er PvP-serverene full av ganking hele tiden. Alt de kan ekstra er å Ganke, for på PvE serverene er det også PvP, bare på de "naturlige" stedene eneste problemet med pvp serverne ATM er at du kan bli ganka der du plukker quest og da rekker du ikke lese historien til questet. Og seff at mange ganker respawnen. annet en det er pvp bare fint fint. Drit fet spør du meg. vis funcom får fiksa dette på noen måte har folk igenn ting å grine over.
LarZen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 skjønner godt det er mange PvE servere og få PvP servere etter det jeg har hørt, er PvP-serverene full av ganking hele tiden. Alt de kan ekstra er å Ganke, for på PvE serverene er det også PvP, bare på de "naturlige" stedene Vel teknisk sett så er det jo ingen som spiller på pvp serverene enda da...men i open beta så var det skikkelig kaos. Men hoved grunnen til det meste var at pga det var pvp mayhem weekend så fjernet dem buffen som gjør at etter du dør så kan ingen skade deg på 30sec. Så du ble jo voldtatt med en gang du spawnet tilbake i live...dette håper jeg inderlig dem har slått på i retail...kan ikke skjønne noe anna. Også tror jeg nok at i starten så er det mange som vil slakte ned alt dem ser osv, men etterhvert som folk får venner og en guild så blir det nok litt mere rolig da dem vil la vær å bli headhunta. Og så er det vel slik at jo flere du dreper så får du en høyere bounty på hode ditt? Altså det vil lønne seg å drepe en jævel som har slakta ned haugevis med folk. En får noe som heter bloodmoney som en kan bruke til å kjøpe saker med...mener å huske det var noe slikt. Korriger meg folkens om jeg er ute å kjører nå
jvik Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 FFA PvP er FFA. Alle vet hva de går til, så nytter ikke å grine seinere når noen jævler står å flirer på liket ditt. På en slik server er det viktig med allianser. Jeg ser for meg de luringene som bruker tiden fram til offcial launch på å griefe andre vil være rimelig KOS noen uker down the road. Er 40+ som blir digg. Playercities, siege battle, daily raids osv osv.
LarZen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 FFA PvP er FFA. Alle vet hva de går til, så nytter ikke å grine seinere når noen jævler står å flirer på liket ditt. På en slik server er det viktig med allianser. Jeg ser for meg de luringene som bruker tiden fram til offcial launch på å griefe andre vil være rimelig KOS noen uker down the road. Er 40+ som blir digg. Playercities, siege battle, daily raids osv osv. Hehe, jeg å ser for meg dette med allianser...en eller flere som driver å plager deg mens du er ute i skauen å slakter elg. 5 minutter senere kommer halve guilden din å jakter dem over halve Hyboria.....
AtleBer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 FFA PvP er FFA. Alle vet hva de går til, så nytter ikke å grine seinere når noen jævler står å flirer på liket ditt. På en slik server er det viktig med allianser. Jeg ser for meg de luringene som bruker tiden fram til offcial launch på å griefe andre vil være rimelig KOS noen uker down the road. Er 40+ som blir digg. Playercities, siege battle, daily raids osv osv. Hehe, jeg å ser for meg dette med allianser...en eller flere som driver å plager deg mens du er ute i skauen å slakter elg. 5 minutter senere kommer halve guilden din å jakter dem over halve Hyboria..... Det er akkurat dette som blir så fet! Håper d får opp egene server forums så man kan decleare war mot guilds
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Får håpe at det ikke blir for mye random dreping på pvp serverne, blir litt mye stress da hvis man ikke er med i en guild.
AtleBer Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Mer enn halvparten av endgame må du ha guild får å få gjort uannsett. Får å få det fulle ut av spillet må du skaffet deg et guild
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Blir nok å velge serveren Fury, jeg. Eller jeg er helt sikker på at jeg kommer til å spille på Fury.
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Joda jeg er klar over det, håper bare at det skal være mulig å nye spillet litt også. Selv om jeg gleder meg mest til PvP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå