Gå til innhold

AoC: blir dere guttaboys å starte på samme server?


Anbefalte innlegg

mener dere folkens å starte å spille på samme server eller??

kunne tenke mæi og starta på en server der jeg vet at det kommer en del norske folk til.

vet jo at det blir norske folk på sikkert alle serverne men tenkte en server me masse norske folk:)

ikke som jeg endte opp i wow på en server nestn full av spansker:p

var ny så viste ikke bedre:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel at man skulle planlegge litt. men vanskelig når ikke realm listen er kommet ut enda :hm:

 

EDIT: Zlash er noen som vil være på sammme server som nordmenn ;) Og det er flere som vil det, så da de planlegge :p Så kan vel du gå på en tysker server om du vil? ( ikke frekt ment ;) )

jeg synes det er kjekt med norske folk jeg så ;)

Vi klarer aldri fylle opp en server uansett, hvis du hadde fyllt opp en server ville vel vi vært leik 40 prosent av serveren vil jeg tippe ;)

Endret av Silo
Lenke til kommentar

selfølgeli kommer det jo ikke til og bli en ren norsk server zlash.

men hadde jo vært kos me en server der det er mye norske folk.

ja man må vell høre litt på forumene hvor folk planlegge og starte når man vet names og slikt om serverne.

Lenke til kommentar

Zlash: jeg havna på en "spansk" server og de kicka oss fra grupper fordi vi ikke er spanske. De nekter å snakke engelsk i trade, general osv.

 

Jeg mener og tror at nordmenn ikke er så arrogante som spanskmenn. Selv prater jeg iallfall alltid engelsk, utenom raids og party's med bare norsker svensker og dansker.

Lenke til kommentar
Jeg mener og tror at nordmenn ikke er så arrogante som spanskmenn. Selv prater jeg iallfall alltid engelsk, utenom raids og party's med bare norsker svensker og dansker.

 

Nordmenn bare suger endel i engelsk, men jaja :)

 

Litt av stasen med en MMO er at man kan treffe trivelige (og by god, drittsekker) fra hele verden og sosialisere med, som om dem satt ved siden ta deg i stua. . Veldig lærerikt og underholdende, noe alle burde gå for. Develops your character .

Lenke til kommentar

Nordmenn suger i engelsk? Erhm... Har du vært utafor Norge eller? Nordmenn er faktisk en av de få som faktisk har god engelsk utale sammenlignet med andre Europeiske land som f.eks Frankrike, Tyskland, Italia, Hellas osv...

 

 

EDIT:

Uansett er jeg ikke redd for at det hoper opp med nordmenn på noen av serverne fordi det har sjeldent vært et problem det er mye værre med tyskere osv. som snakker tysk hele tiden som ikke forstår engelsk...

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Nordmenn suger i engelsk? Erhm... Har du vært utafor Norge eller? Nordmenn er faktisk en av de få som faktisk har god engelsk sammenlignet med andre Europeiske land som f.eks Frankriket, Tyskland, Italia, Hellas osv...

 

Haha, du klarte å nevne de landene med dårligst engelsk, tilfeldig?

Lenke til kommentar

Kommer til å holde meg langt unna norske servere / guilds :)

Husker burning blade jeg... :cry:

Hater når folk spør hvor man er fra også, jeg svarer som regel UK da, bare for å slippe å snakke norsk :p Det fucker opp alt av stemning for min del hehe.

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at jeg foretrekker norske servere, for all del :p Ville bare påpeke at en "norsk" server aldri vil bli like gale (tror jeg) som en spansk og sikkert andre nasjoner.

 

Når det kommer til engelsk kunnskapen til norsker så er vel denne langt over gjennomsnittet i verden, det som er problemet er at de som somregel snakker høyest i public chats er de som er mindre god i engelsk, men har vært utrolig kule på skolen og gitt faen i fagene de blir tildelt ;)

 

Min oppfatning iallfall, de fleste jeg spiller med fra utlandet skryter iallefall av norske spillere sin engelsk.

Lenke til kommentar
Nordmenn suger i engelsk? Erhm... Har du vært utafor Norge eller? Nordmenn er faktisk en av de få som faktisk har god engelsk sammenlignet med andre Europeiske land som f.eks Frankriket, Tyskland, Italia, Hellas osv...

 

Haha, du klarte å nevne de landene med dårligst engelsk, tilfeldig?

 

Nordmenn er generelt sett ganske god i engelsk. Spessielt den yngre garde..

Lenke til kommentar
Hva er det så kult med mange norske egentlig?

 

Jeg selv synes det er mye mer morro å spille med andre enn norske, ikke finske og danske da, de suger.

 

conan_dk

 

 

assasin_dk

shadowrogue_dk

rangerdk

rangerdkdk

 

Haha! Halvparten av alle dansker har DK i navnet sitt. Bare se på Balnazzar i WoW.

Lenke til kommentar
Nordmenn suger i engelsk? Erhm... Har du vært utafor Norge eller? Nordmenn er faktisk en av de få som faktisk har god engelsk sammenlignet med andre Europeiske land som f.eks Frankriket, Tyskland, Italia, Hellas osv...

 

Haha, du klarte å nevne de landene med dårligst engelsk, tilfeldig?

 

Nordmenn er generelt sett ganske god i engelsk. Spessielt den yngre garde..

 

Har ikke sagt de ikke er det heller, men synes det er veldig lett å spotte en norsk som skriver engelsk, ikke spør hvorfor.

 

Kanskje fordi nordmenn prøver å skrive så rett som mulig for å være seriøse? dunno, men jeg treffer så si 90% av gangene jeg spør en spiller om han er norsk. (i spillet wow)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...