Gå til innhold

[Helt Ny!] Battlefield Heroes!


Anbefalte innlegg

post-161147-1210791736_thumb.jpg

 

Battlefield Heroes er et nytt online-spill i Battlefield Serien.

Spillet er gratis og bruke og laste ned.

 

Spillet går ut på mye av det samme som i andre online skytespill: prøve og drepe motstanderen på en eller annen måte! Det andre laget skal prøve og oppnå mål. Hva disse objektivene går ut på er ikke kjent endå fordi spillet er under beta-testing . Bare noen få hundre har fått lov til å prøve spillet før det blir slippet ut av EA. I spillet kan du blandt annet kjøre fly, bil og thanks.

 

Jeg gelder meg! :D

 

 

Noen bilder:

9523871291.jpg

 

medium_2298720297_6e1364c616_o.png

post-161147-1210792636_thumb.jpg

Endret av kh92no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Dette spillet blir sikkert kjempemorsomt! Tegneseriegrafikk = ustyrtlig moro. Det beste er at det blir gratis, men karaktermaker blir også kjekt! Gleder meg veldig. De har som mål og gi det ut i slutten av juli hvis alt går som det skal, så det er bare og telle dager! :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gleder meg, men mye mulig at det blir en dårligere versjon av TF 2...

LOL

Hva har det med TF2 å gjøre egentlig?

 

On-topic: Litt skeptisk til dette, det så småteit ut. Skal prøves likevel, men jeg ser heller frem til BF3.

 

LOL sier du til meg=? Vet du i det hele tatt hva TF2 er?

 

Likheten mellom BFH og TF2 er jo grafikken. Begge spillene har en "tegneseriegrafikk" noe som fungerer meget bra i TF2, så jeg gleder meg til å se om dette også er noe i BFH :)

 

Er spennt på om EA for en gangs skyld greier å levere like bra spill som valve ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg, men mye mulig at det blir en dårligere versjon av TF 2...

LOL

Hva har det med TF2 å gjøre egentlig?

 

On-topic: Litt skeptisk til dette, det så småteit ut. Skal prøves likevel, men jeg ser heller frem til BF3.

 

LOL sier du til meg=? Vet du i det hele tatt hva TF2 er?

 

Likheten mellom BFH og TF2 er jo grafikken. Begge spillene har en "tegneseriegrafikk" noe som fungerer meget bra i TF2, så jeg gleder meg til å se om dette også er noe i BFH :)

 

Er spennt på om EA for en gangs skyld greier å levere like bra spill som valve ;)

 

"Tegneseriegrafikk" har jo både XIII og Warsow (gratis spill imo anbefales www.warsow.net], betyr det at TF2 er en rip-off fra de to spillene (og mer). Vet at det blir brukt cel-shading, men hvem bryr seg, tegneserie er tegneserie.

Tenk om verdenen hadde hatt samme tankegang som mange forumtroller her på forumet, da ville nok ikke vi sett utvikling her gitt. Mennesker trenger inspirasjoner, slutt å dømme et spill (til en viss grad) før dere har prøvd det, det er dumt.

 

Grafikken er litt lik ja, men som personen over har sagt at det er jo på en måte to "helt" forskjellige spill. Er med i CB (lukket beta) og kan med forsiktighet si at gameplayet er totalt annerledes ;) (på en positiv måte altså).

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
"Tegneseriegrafikk" har jo både XIII og Warsow (gratis spill imo anbefales www.warsow.net], betyr det at TF2 er en rip-off fra de to spillene (og mer). Vet at det blir brukt cel-shading, men hvem bryr seg, tegneserie er tegneserie.

Tenk om verdenen hadde hatt samme tankegang som mange forumtroller her på forumet, da ville nok ikke vi sett utvikling her gitt. Mennesker trenger inspirasjoner, slutt å dømme et spill (til en viss grad) før dere har prøvd det, det er dumt.

 

Grafikken er litt lik ja, men som personen over har sagt at det er jo på en måte to "helt" forskjellige spill. Er med i CB (lukket beta) og kan med forsiktighet si at gameplayet er totalt annerledes ;) (på en positiv måte altså).

 

Sa jeg noen gang noe negativt om spillet? Jeg GLEDER meg til dette kommer ut, og håper det blir et supert spill :)

 

Som jeg også påpekte i min første tråd, vet jeg at gameplayet er forskjellig, så det er jo dette som blir så spennende å prøve.

 

Jeg sa at jeg gledet meg til å prøve et spill med samme grafikk som TF2, med annen gameplay. Blandt annet ved at du kan bruke diverse kjøretøy som tanks og fly ;)

 

Det som var poenget mitt, var at jeg håper at denne typen grafikk også blir gøy i BF. Jeg elsker BF, og håper at dette spillet lever opp til mine forventninger! :)

 

Siden jeg synes det er grafikken som er spessiel i dette spillet (skiller seg ut fra andre BF titler) brukte jeg TF2 som sammenlikning, siden det er dette spillet jeg har vært borte i som har denne typen grafikk ;)

 

Edit: Så jeg er fullstendig klar over at selve gameplayet og spillene i seg selv er ganske forskjellige! ;)

Endret av haakon_91
Lenke til kommentar
Gleder meg, men mye mulig at det blir en dårligere versjon av TF 2...

LOL

Hva har det med TF2 å gjøre egentlig?

 

On-topic: Litt skeptisk til dette, det så småteit ut. Skal prøves likevel, men jeg ser heller frem til BF3.

 

LOL sier du til meg=? Vet du i det hele tatt hva TF2 er?

 

Likheten mellom BFH og TF2 er jo grafikken. Begge spillene har en "tegneseriegrafikk" noe som fungerer meget bra i TF2, så jeg gleder meg til å se om dette også er noe i BFH :)

 

Er spennt på om EA for en gangs skyld greier å levere like bra spill som valve ;)

Ja jeg vet hva TF2 er, men hvis grafikkstilen skal være nok til å si at et spill blir en bedre eller dårligere versjon av et annet spill så gir jeg meg ende over.

 

Battlefield Heroes er Battlefield med tegneserie-grafikk, og har selvsagt ingenting med Team Fortress (uansett versjon) å gjøre selv om grafikken har noen likheter. Det er som å si at FEAR er en dårligere versjon av Call of Duty 4.

Lenke til kommentar
"Tegneseriegrafikk" har jo både XIII og Warsow (gratis spill imo anbefales www.warsow.net], betyr det at TF2 er en rip-off fra de to spillene (og mer). Vet at det blir brukt cel-shading, men hvem bryr seg, tegneserie er tegneserie.

Tenk om verdenen hadde hatt samme tankegang som mange forumtroller her på forumet, da ville nok ikke vi sett utvikling her gitt. Mennesker trenger inspirasjoner, slutt å dømme et spill (til en viss grad) før dere har prøvd det, det er dumt.

 

Grafikken er litt lik ja, men som personen over har sagt at det er jo på en måte to "helt" forskjellige spill. Er med i CB (lukket beta) og kan med forsiktighet si at gameplayet er totalt annerledes ;) (på en positiv måte altså).

 

Sa jeg noen gang noe negativt om spillet? Jeg GLEDER meg til dette kommer ut, og håper det blir et supert spill :)

 

Som jeg også påpekte i min første tråd, vet jeg at gameplayet er forskjellig, så det er jo dette som blir så spennende å prøve.

 

Jeg sa at jeg gledet meg til å prøve et spill med samme grafikk som TF2, med annen gameplay. Blandt annet ved at du kan bruke diverse kjøretøy som tanks og fly ;)

 

Det som var poenget mitt, var at jeg håper at denne typen grafikk også blir gøy i BF. Jeg elsker BF, og håper at dette spillet lever opp til mine forventninger! :)

 

Siden jeg synes det er grafikken som er spessiel i dette spillet (skiller seg ut fra andre BF titler) brukte jeg TF2 som sammenlikning, siden det er dette spillet jeg har vært borte i som har denne typen grafikk ;)

 

Edit: Så jeg er fullstendig klar over at selve gameplayet og spillene i seg selv er ganske forskjellige! ;)

 

Skjønner, my mistake.

 

PS: Litt smiley-glad? :D

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...