Gå til innhold

Crumpler sekk på El-price.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har sett litt etter en kamerasekk til mitt Canon EOS 400D.

Har ikke behov for å ha så veldig stor en sekk, men bør være stor nok til litt tilbehør.

Det praktiske er viktigere en utseende!

 

Kom over en Crumpler sekk på El-Price, har sett litt på crumpler sekker på nettet før, men kom over denne her på el-price nå:

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=32297

 

Er det noen som vet hva slags sekk dette er? Bildene av den sa ikke så veldig mye om den innvendig plassen.

 

 

Ellers viss noen har forslag til en kamerasekk som er vanntett og som ikke er alt for dyr, så kom gjerne med forslag.

Sekken kan gjerne ha plass for bærbar-pc, men dette er ikke et must.. ;P

 

Takker for svar!

 

-pixarus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har den selv. Halvdelen på bunnen er til kamera og utstyr og kan tas ut. Det er plass til D200 med Tamron 90mm macro montert, 30mm F/1.4, 50mm F/1.8 og 15-30mm/70-300mm

Plass til en del med ande ord. Men ikke laptop?

 

Såvidt jeg har kjønt, så er dette en bag designet for Nikon - men jeg mener å ha sett folk med Canon utstyr i en slik sekk, og overlevd.

 

Tom

Lenke til kommentar
Har den selv. Halvdelen på bunnen er til kamera og utstyr og kan tas ut. Det er plass til D200 med Tamron 90mm macro montert, 30mm F/1.4, 50mm F/1.8 og 15-30mm/70-300mm

 

Hei, vil du anbefale denne sekken? Tenker litt Slingshot, men denne er vel mer behagelig å ha med seg på lengre turer. Vet du også om det er plass til et D300 med 17-55 f/2.8 montert på?

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har kjønt, så er dette en bag designet for Nikon - men jeg mener å ha sett folk med Canon utstyr i en slik sekk, og overlevd.

Er det spøkefullt ment eller er det spesielle hensyn til Nikon-brukere i designen? :hmm:

Det var ment som en spøk fra min side :)

 

Dvs. Crumpler har laget en serie for Nikon; med litt andre farger og et eget design. Men såvidt jeg vet, så står det ikke Nikon noe sted. Og jeg vet om Canon brukere som har slik sekk ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Det var ment som en spøk fra min side :)

 

Dvs. Crumpler har laget en serie for Nikon; med litt andre farger og et eget design. Men såvidt jeg vet, så står det ikke Nikon noe sted. Og jeg vet om Canon brukere som har slik sekk ...

 

Tom

 

http://www.photographyblog.com/images/prod...pler_bags_1.jpg

http://www.photographyblog.com/images/prod...pler_bags_2.jpg

 

Så det ser ut til å være en slik på el-price:

 

Fra nettet:

 

Nikon SLR camera bags from Crumpler : Nikon and iconic bag manufacturer Crumpler have joined forces to develop two camera bags specifically designed for owners of SLR cameras. The first fruits of the partnership are the ultra cool Nikon-Crumpler the ‘This’ & the ‘That’ bags. Both bags can fit one compact SLR body, two lenses such as the AF-S DX 18-55 or the AF-S DX 55-200 and an external speedlight. The bags can also carry a host of other essential accessories such as battery, charger and manuals, making both the ‘This’ and the ‘That’ bags an absolute must for all Nikon lovers. The Nikon-Crumpler the ‘This’ & the ‘That’ bags are made of custom-dyed original ‘1000d Chicken Tex Supreme’ hyper performance accessory fabric.

 

Nikon SLR camera bags from CrumplerNikon SLR camera bags - Crumpler

Crumpler and Nikon have thought of everything when it comes to the design of both the ‘This’ & the ‘That’ bags. The ‘This’ is a multi-purpose photo backpack that features a new ‘Spread-em’ opening, easy access outer side pocket, inside one mesh window pocket with zip and a padded detachable photo compartment with adjustable internal dividers and super strong shoulder straps. The ‘That’ is a dedicated photo bag that features a ‘Prince Charles’ protective seal and protective seal protectors, front pocket mesh, adjustable shoulder strap and comfy pad, super secure Velcro™ fastening with clip and adjustable internal dividers. Additionally both the “This” & the “That” come with a lifetime guarantee on material and workmanship. Exclusively available in Europe from December 2006.

Endret av Epp
Lenke til kommentar

De gule stripene er Nikon "sin" farge og det står Nikon på baksiden av sekken. En fin ting egentlig for finnes enkelte der ute i den virkelige verden som skjønner at en sekk med Canon eller Nikon = kroner.

 

I min sekk har jeg D300 m/18-200 liggende med linsen pekende oppover, og ved siden av SB-600. Sigma 10-20 mm ligger oppå den nedre delen som har lokk med borrelås.

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar
Dvs. Crumpler har laget en serie for Nikon; med litt andre farger og et eget design. Men såvidt jeg vet, så står det ikke Nikon noe sted. Og jeg vet om Canon brukere som har slik sekk ...
Jo, det står mot ryggen, en liten logo (ca 2.5x2.5cm hvis jeg ikke husker feil).
Lenke til kommentar

Har også denne sekken, bruker den til et Olympus E410 med normalobjektiv og en god del filtre og annet tilbehør. Behagelig å bære, og virker ganske solid.

 

Hadde egentlig tenkt å kjøpe en mindre original snutebag, men ettersom jeg fikk en god pakkepris som inkluderte denne ryggsekken fra Elprice, takket jeg ja, og angrer absolutt ikke på det!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...