Gå til innhold

AoC: Har du lest om Conan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel lest det som er av "Conan the barbarian" tegneserien. Men har til gode å lese bøkene.

Men når det kommer til AoC så prøver jeg å distansere Conan universet fra tegneseriene og det FC prøver å skape. Ellers blir jeg bare skuffet iom at det er klart og tydelig at FC satser mer på å tilfredstille "mainstream" gameren enn Conan fansen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At spillet har fått 18+ rating burde jo egentlig være en liten indikasjon på at de ikke har fallt for fellen å sanere hele spillet for alt som kan finnes støtende for hysteriske foreldre ogsåledes presse aldersgrensen ned bare for å øke den potensielle kundebasen. (i.e. de har gjort det mye mindre mainstream enn worst case scenario)

:)

Skrevet

Leste en del conan når jeg var yngre. Men da leste jeg jo masse tegneserier. I dag klarer jeg ikke tegneserier i det hele tatt.

Conanverden var ja..helt ok..kul verden, men altfor mye vold etter min smak egentlig. Jeg er mer en gladvold-kar eller sånn happy ending-kar, alla tolkiens verden som forsåvidt ender godt:)

Også var det halvnakne damer i bladene...og jeg kan med hånden på hjertet si at i den tiden leste jeg absolutt alt som viste bilder av halvnakne/nakne damer...til og med legebøker jeg fant i hyllen hjemme hihih :blush:

Skrevet

Jeg er en stor fan av Conan universet, og har lest masser av tegneseriene :D

Meget spennende og interessant univers synes nå jeg :)

Skrevet

Har lest om Age of Conan i lang tid nå :p Og sett mange videoer og bilder. Men ikke tro på alle videoene dere ser (vertfall fra youtube) pgr av at det er sikkert noen WoW fans som legger de ut og forandrer på videoen slik at vi ikke har lyst på AoC men bare WoW ;) Så vær opps ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...