Ubisoft Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Til jeres information er der kommer patch til Rainbow Six Vegas PC og Assassin Creed PC ud i går. Vegas v1.02 Patch indhold: Features: * Added Speech Recognition. * Added KillCam and SwapTeam to SADS options. * Added SADS output log and automatic reconnection after network lost. Bugs fixed: * Fixed Players loosing XP when server was closed before end. * Fixed Crashdumps generation. * Fixed Comcast installation error. * Fixed SADS crashes when connecting using custom camo. * Fixed SADS running on Microsoft Windows Server 2003 can not connect more than 1 client. Assassin Creed v.1.02 update: * Fixed a rare crash while riding the horse in Kingdom * Fixed a corruption of Altair’s robe on certain graphics hardware * Cursor is now centered when accessing the Map * Fixed a few problems with Alt-Tab * Fixed a graphical bug in the final fight * Fixed a few graphical problems with dead bodies * Fixed pixellation with post-FX enabled on certain graphics hardware * Fixed a small bug in the DNA Menu that would cause the image to disappear if the arrow was clicked rapidly * Fixed some graphical corruption in Present Room with low Level Of Detail * Character input is now cancelled if the controller is unplugged while moving * Added support for x64 versions of Windows * Fixed broken post-effects on DirectX 10.1 enabled cards Så et spørgsmål til jer brugere på gamer.no er dette et indlæg som er brugbar? Mvh. Axel Zibrandtsen community assistant Ubisoft Nordic
AvidGamer Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Hva er pointet med denne posten? Folk som spiller de spillene vil være mest sansynlig klar over at det er patcher ute... Tror du seriøst at patch nyheter overtaler folk for å kjøpe spill? Dette må være det mest meiningsløse spam emnen jeg har lest.... Ville det ikke vært mer fornyfting å poste dette i deres egne forum? Mr. Community assistant Ubisoft Nordic?? Endret 14. mai 2008 av AvidGamer
brsseb Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Tror du seriøst at patch nyheter overtaler folk for å kjøpe spill? * Added support for x64 versions of Windows ..kan jo kanskje være kjekt å vite for dem som sitter med sånt (som meg, f.eks.)
Corvus Corax Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hva er pointet med denne posten? Folk som spiller de spillene vil være mest sansynlig klar over at det er patcher ute... Tror du seriøst at patch nyheter overtaler folk for å kjøpe spill? Dette må være det mest meiningsløse spam emnen jeg har lest.... Ville det ikke vært mer fornyfting å poste dette i deres egne forum? Mr. Community assistant Ubisoft Nordic?? Jeg synes det var nyttig info. Topic beskriver ganske bra hva posten handler om så hvis det ikke er interessant, hvorfor går du inn på den og lar deg irritere?
AvidGamer Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg synes det var nyttig info. Topic beskriver ganske bra hva posten handler om så hvis det ikke er interessant, hvorfor går du inn på den og lar deg irritere? Hey! Ikke hakk ned på min daglig dose å være et "ræv". Er viktig å balasere hverdagen.
Desdichado Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Syntes posten var god med nyttig informasjon. Det hender man lar spillet ligge fordi man av "ukjente" grunner ikke nyter spillet slik man hadde håpet. At "developer" tar seg tid til å informere oss om endringer som vi ikke ville fått (vi som har lagt vekk spillet) ser jeg på som meget positivt. Så for all del, "keep 'em coming"
Crossfire Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Tror du seriøst at patch nyheter overtaler folk for å kjøpe spill? * Added support for x64 versions of Windows ..kan jo kanskje være kjekt å vite for dem som sitter med sånt (som meg, f.eks.) Hvordan har det seg at jeg har spilt det lenge allerede på vista64 da? Hva kan være added når det allerede fungerer? Menes det en helt egen 64bit exe? Så et spørgsmål til jer brugere på gamer.no er dette et indlæg som er brugbar? Ja jeg hadde nok ikke visst om disse patchene, så jeg synes det var et nyttig innlegg! Det er jo heller ikke reklame.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Nyttig innlegg. Visste det ikke selv engang, tusen takk !
Urinator Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Var patchen for rainbow six vegas 2? Jeg sjekka raskt med å launche 1'ern, men fant ingen
Ubisoft Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Var patchen for rainbow six vegas 2? Jeg sjekka raskt med å launche 1'ern, men fant ingen Ja, undskyld patchen er til Rainbow Six Vegas 2 til PC.
Ubisoft Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Skrevet 1. juli 2008 Endnu en ny patch Vegas 2 Patch 1.03 Details We're very glad to announce that Ubisoft will be releasing a Fan Pack to all Rainbow Six fans. The Fan Pack includes an Update for the game and free DLC (downloadable content). This pack will be available via Xbox Live Marketplace, PlayStation Network and ubi.com in July 2008. I kan se mere på http://rainbowsixgame.uk.ubi.com/article.php?news_id=7963
Khogn Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Endnu en ny patch Vegas 2 Patch 1.03 Details We're very glad to announce that Ubisoft will be releasing a Fan Pack to all Rainbow Six fans. The Fan Pack includes an Update for the game and free DLC (downloadable content). This pack will be available via Xbox Live Marketplace, PlayStation Network and ubi.com in July 2008. I kan se mere på http://rainbowsixgame.uk.ubi.com/article.php?news_id=7963 PC? Det hadde forresten vært bra å fikse "random commands"-bug i Vegas 2. Utrolig irriterende bug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå