Gå til innhold

Age of Conan på NRK2 NÅ !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Utrolig dårlige reportere da.

Tvler sterkt på at Conan blir en fiasko, det skjer aldri :p

Hvis launch blir like dårlig som VG sin launch så kan det skje :p

Men jeg tviler på at de gjør denne feilen, de fleste har nok lært av VG sin failure.

Skrevet

Han Rune i NRK studioet som var fra VG , aldri likt utaelsene hans . Han liker heller ikke rollespill , er konsollfantast .

"Jeg spiller bare mens jeg er på jobb" " Aldri hjemme , der pleier jeg barn og kone " Fnys ! :no:

Skrevet

Jeg skjønner Rune ganske godt. Må huske at det er ikke slik at han kan sette seg ned å spille akkurat det spillet han vil - han må teste "alt". Reiser en del gjør han jo også (som da han måtte reise til London får å kunne teste GTA IV i løpet av en helg). Når spill blir en jobb, så er det sikkert deilig å kunne gjøre andre ting når du kommer hjem til kone og barn ;)

Skrevet
Han Rune i NRK studioet som var fra VG , aldri likt utaelsene hans . Han liker heller ikke rollespill , er konsollfantast .

"Jeg spiller bare mens jeg er på jobb" " Aldri hjemme , der pleier jeg barn og kone " Fnys ! :no:

Var jo ikke det han sa ?

Han sa at han ikke kom til å spille det fordi at jobben hans allerede går ut på å spille spill. Så når han er hjemme velger han å ta seg av kona.

>_> Skjønner jeg godt. Er likens som at jeg neppe kommer til å ha noe spesielt lyst til å lage mat hjemme, når jeg om ett par år får fagbrevet mitt som kokk.

Skrevet

Var jo ikke det han sa ?

Han sa at han ikke kom til å spille det fordi at jobben hans allerede går ut på å spille spill. Så når han er hjemme velger han å ta seg av kona.

>_> Skjønner jeg godt. Er likens som at jeg neppe kommer til å ha noe spesielt lyst til å lage mat hjemme, når jeg om ett par år får fagbrevet mitt som kokk.

Han sa nettopp det jeg sa , dessuten - det finnes vel en mellomting ?

Han skal ikke engang prøve conan ! Men slenge rundt seg med seksere til 360 det er han expert på .

Skrevet (endret)

Kan jo ha noe med at Age of Conan tar noooe mere tid enn å spille litt på xbox.

Og klart han kan gi seksere til xbox spill ? Han spiller de jo bare på jobb ? Er vel det at han rettogslett ikke gidder å bruke så mye tid hjemme som ett MMO tar, når han spiller på jobb.

Endret av Rattpjusker
Skrevet (endret)
Kan jo ha noe med at Age of Conan tar noooe mere tid enn å spille litt på xbox.

Og klart han kan gi seksere til xbox spill ? Han spiller de jo bare på jobb ? Er vel det at han rettogslett ikke gidder å bruke så mye tid hjemme som ett MMO tar, når han spiller på jobb.

Kanskje VG heller skulle sendt en ekspert på rpg og MMOs istdet for å sende ei klyse som bare vil stikke frem hue ? :ph34r:

Endret av Bulletus
Skrevet (endret)

Kult at dere slang opp linken. Var artig å se det da.

Når det gjelder han VG fyren vil jeg vel heller spørre:

Hvor er norsk rikskringkastings spillekspert? Må de dra inn en kar fra en avis for at noen skal kunne snakke objektivt om spill?

Blir ikke avstanden mellom "norges største kommersielle kulturprosjekt" og en riksdekkende statskanal uten en eneste journalist med skikkelig knowhow på spill ganske påfallende?

Kanskje NRK har en slik (jeg ser ikke på TV) Men han/hun er på ferie? Jeg har dog mine tvil.

Endret av Primo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...