Gå til innhold

Topline har "stjålet" 8000kr fra meg - Hva skal je


Anbefalte innlegg

Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

Trippelsmekk, handelen ble gjort utenfor QXL.

 

Kvadruppelsmekk : Her var det snakk om det var lov for noen under 18 å by på QXL.

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du har alle dine rettigheter i behold selv om han har brukt en regning fra firmaet, for når firmaet er gått konkurs bare dager etterpå burde han vite dette ergo er dette et rent forsøk på svindel. Jeg vil råde deg til å annmelde forholdet så raskt som mulig. få gjerne en kopi av auksjonen fra qxl i tillegg.

Lenke til kommentar
Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

Trippelsmekk, handelen ble gjort utenfor QXL.

Ørten smekker. Her snakket vi bare om hvilken aldersgrense det er på QXL, og hadde ikke nødvendigivs noe å gjøre med topic - i hvert fall ikke fra min side :)

Lenke til kommentar

Slike ting pisser meg virkelig OFF.IKKE NØL et sekund med å ringe.Tar han ikke tlf,så send en sms om at han har 24 timer på å ordne opp,ellers vil saken gå til "nødvendig onde", du tar saken i dine "egne" hender.Psykisk terror,meldinger med dobbelt betydning og lignende msg. kan være veldig effektivt hvis fyren er "motaglig for det".Men i enkelte tilfeller,er det bare juling som nytter.Ta med deg 2 kamerater og 3 stk.stump gjenstand :evil:

 

ps:beklager hw.no,men dette er harde fact's of life :shrug:

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

Trippelsmekk, handelen ble gjort utenfor QXL.

Ørten smekker. Her snakket vi bare om hvilken aldersgrense det er på QXL, og hadde ikke nødvendigivs noe å gjøre med topic - i hvert fall ikke fra min side :)

Jeg er 14 år og er registert på QXL, har både solgt og kjøpt flere ting jeg!
Lenke til kommentar
Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

Trippelsmekk, handelen ble gjort utenfor QXL.

Ørten smekker. Her snakket vi bare om hvilken aldersgrense det er på QXL, og hadde ikke nødvendigivs noe å gjøre med topic - i hvert fall ikke fra min side :)

Jeg er 14 år og er registert på QXL, har både solgt og kjøpt flere ting jeg!

Da bryter du reglene til QXL.

Lenke til kommentar

Jeg skal sende han en sms nå hvor jeg sier:

 

Hei. Du har brutt omtrent alle avtaler vi har hatt nå. Dukker ikke pengene opp på kontoen min snarest vil jeg kontakte politi, forbrukerråd m.m. Du har prøvd å svindle meg, men jeg gir meg ikke. Jeg SKAL ha tilbake pengene mine. Navn......

 

Høres noe sånt greit ut?

Lenke til kommentar

Vel, er han en "handelskar" vet han da at norske "retts (les "feil" vesen bare er å tørke seg i arslet med og smile vidre..... kanskje han kan få noen flere kroner ut av deg også siden du har truet han :(

 

Ikke velg den, men er du "stor" nok møt opp med han personlig og si åssn det er det ligger enn...

Lenke til kommentar

Nja det beste er om du kunne vist til noen paragrafer o.l(vet desverre ikke hvilken som gjelder her, er sikkert en del). Ville droppet de 2 siste linjene, er ikke krigspropaganda du lager :wink: Ville skrevet noe som dette:

Til [hans navn]

Du har brutt omtrent alle avtaler vi har hatt nå. Du har bruktt §xx xx xx og xx. Dukker ikke pengene opp på kontoen min innen 8 mars 2003 vil jeg kontakte politi. Forbrukerådet er allerede varslett.

Mvh[ditt navn]

Lenke til kommentar

Ettersom du har en kvittering fra Topline, må du henvende deg til dem for å få igjen penger. Nå er topline konkurs, og da må du melde inn krav til bostyrer (han som ordner med konkursen)

I topline's tilfelle er dette :

Advokat Jostein Nordbø, Hegdehaugsveien 21 B, 0258 OSLO

Krav må meldes inn innen 01.04.2003.

Dette er verd et forsøk, men sjansen er liten for at du får noe, da det ikke er store verdier i boet. Pengene er nok tapt desverre.

 

 

Advokaten vil sjekke om det er verdier i boet, og eventuelt utbetale det som er igjen til de som har krav på det.

 

Ivar Botn er et kjent navn her på forumet, han er en svindler og en løgner, og pengene har trolig havnet i hans lommer. Han prøvde nok bare å svindle mest mulig ut av kundene, før konkursen var et faktum. Han slipper nok unna med det, ettersom du egentlig har handlet hos Topline.

 

 

 

http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...orgnr=983270387

Lenke til kommentar
Han slipper nok unna med det, ettersom du egentlig har handlet hos Topline.

 

 

http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/hent_alle.jsp?orgnr=983270387

 

Jeg har egentlig ikke kjøpt via Topline, og det har han aldri sagt at jeg gjorde. Jeg kjøpte via han privat, men kviteringen skrev han med Topline osv, men han underskrev i sitt eget navn.

 

Har driti virkelig på draget her... :(

 

Hvordan kan jeg få tak i han advokaten?

 

Synes forresten synd på andre som kjøper ting av ham, for han selger pc'er på QXL med navnet Topline, og gir inntrykk av at han representerer firmaet.

 

Men jeg skal prøve så godt jeg kan å få igjen pengene. Skal iallfall dukke opp på døra hans sammen med fatter'n. Han ser jo ut som et jævla sveklete narkovrak, så det er ikke akkuratt personen jeg er redd for, men alle tullete forslag om å gjøre noe kriminelt, voldelig ol. er selvfølgelig helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

 

Trippelsmekk! Man trenger bare tillatelse fra foreldre!!

Lenke til kommentar
Må man ikke være 18 år for å selge/kjøpe via QXL?

(Kan godt hende at det ikke er rett, isåfall bare smekk til meg)

"Smekk" Man må ikke være over 18 for å kjøpe eller selge på qxl.

Dobbelsmekk. Sakset fra qxl.no: "Merk: Du må være minimum 18 år for å registrere deg."

Trippelsmekk, handelen ble gjort utenfor QXL.

Ørten smekker. Her snakket vi bare om hvilken aldersgrense det er på QXL, og hadde ikke nødvendigivs noe å gjøre med topic - i hvert fall ikke fra min side :)

Jeg er 14 år og er registert på QXL, har både solgt og kjøpt flere ting jeg!

Da bryter du reglene til QXL.

 

Er ikke dette qxl sitt problem da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...