Gå til innhold

AoC: Er spillet utstyr basert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har et håp om at armorsmiths og weaponsmiths osv kan produsere utstyr som kan måle seg med drops

Craftede våpen kan/vil få sockets man kan bruke for å forbedre stats og slikt noe etter hva jeg har forstått, så man kan da lage noe mer etter egne preferanser, mens drops er "forhåndslagde" om du vil, med div stats og uten sockets.

Det er iallefall slik jeg har forstått det ut ifra crafting faq saken på AoC sidene samt div intervjuer.

Skrevet (endret)

Det som jeg tror kommer til å bli veldig morro i aoc er at du kan nok se forskjell ganske fort på en som er flink og en som er veldig flink. I wow så kan alle og jeg mener ALLE raide og gjøre dem vanskligste plassene om utstyret ditt er bra nok og du ikke er født igår.

I aoc så er combat så mye mere dynamic og om du ikke klarer å gjennomføre an kombinasjons angrep på 4-6 knapper så går det som du sikkert kan forstå rimelig på tryne.

Dvs at i spill som wow så har du som i aoc knapper du må trykke på for å ta fienden, men forskjellen er at om du ikke er flink i aoc så går det bare ikke du får ikke til å angripe bra nok. I wow derimot er det bare å gå opp til fienden og trykke på samme knapper som alltid, ingen spesiell skill er krevd så lenge alle har ok/bra utstyr til å overleve.

Så jeg tror at aoc blir ekstremt player skill på endgame nivå i kontrast til utstyr nivå i spill ala wow.Noe som er bare helt utrolig konge da skill burde komme først istede for å sammle best mulig armor.¨

EDIT: Ville bare legge til at det viktigste er at en har det morro når en spiller, en om det er wow,aoc eller fks lotro. :)

Endret av _LarZen_
Skrevet

Noen som vet hvordan skillsystemet er i forhold til Anarchy Online? Har ikke orket å prøve beta. (det var bare frustrerende med wow beta før jeg fikk retail)

Er det såpass kompliserte skillsystemer som i AO, hvor man må faktisk tenke seg godt om før man investerer poeng så man ikke "gimper" spilleren, og er det attributes o.l som må til for å ta på items, og ikke bare en level slik som i WoW. Forventer et komplisert og grunding skillsystem fra et spill som utnevner seg selv som modent og voksent. :)

Skrevet (endret)
Såvidt jeg fikk med meg var det en god del stats å velge mellom, men ikke så mange som i AO.. AO tar jo helt av når det gjelder stats ;P

Høres bra ut :) Og godt poeng med at AO tar helt av. Den gang jeg begynte å spille det var det sykt forvirrende. NCU (belter og brikker), Nanopool, implants, perks .. etc - kanskje ikke helt passende for en 12-åring som jeg var den gang.

Ellers håper jeg musikken er lagt like mye sjel i som AO, sitter fortsatt og mimrer tilbake med AO soundtracks iblant. Leste en artikkel her, og det ser egentlig ganske lovende ut, men så har jeg holdt meg vekke fra all spilling og det jeg har sett på youtube er som oftest ikke med in-game lyder.

Helsike, er redd det kan bli en hard kamp mellom AoC og eksamenslesing.

Endret av akarno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...