Gå til innhold

Sniktitt: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp kjøpt Banjo Kazooie og Banjo Tooie til min N64, siden jeg alltid har hatt lyst til å prøve de! Storkoser meg med Kazooie nå, og dette her så også veldig lovende ut. Var redd de skulle gjøre Banjo om til en massemorder og flytte fokus vekk fra det som Banjo-spillene egentlig er, nemlig plattform-spill!

Lenke til kommentar
Banjo er vel strengt tatt egentig en massemorder.. Når jeg tenker på alle skruene, boltene, skivene, lilla monstre, flaggermus, "klungo"'r og andre absurde ting jeg har drept.. :(

 

 

 

 

 

:wee:

Shit banjo er egentlig på drugs! ikke rart man blir sugd inn i en så fargerik verden uten problemer :ohmy:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns Banjo ser stygg ut? Altså, greit at de har villet beholde det gamle utseendet hans, det er bare bra, men at de har gjort han firkantet? Han var jo firkantet i de gamle spillene pga. begrensningene til konsollen. Nei, for min del hadde det sett mye bedre ut om han også hadde blitt gjort "next-gen".

Lenke til kommentar

Neei, synes han ser bra ut :)

Bevart den artistiske delen av spillet på han :p

Hadde dem gjort han next gen med ordentlig pels og skikkelige tenner slik at han ser hverken søt eller tøff ut hadde de ødelagt halve spillet :(

 

Hvis dem fortsetter fra det jeg ser nå så tror jeg at de fleste spill i den nære framtid kan vandre seg en tur :p

Endret av Schweinung
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det var ikke snakk om en make-over, men å gjøre han mer rundere i kantene, bokstavlig talt. Vet ikke om det er konseptbilder eller ikke, men bildet øverst i artikkelen hvor vi ser Banjo bakfra ser helt horribelt ut.

Lenke til kommentar

jaja skjønte såpass :p

Men synes som sagt at den artistiske delen av bjørnen blir borte da.

En rund bjørn har man sikkert sett i flere andre spill mens en bjørn med litt særpreg setter det hele i et annet perspektiv :p

Men det er bare hva jeg synes selvfølgelig :)

Endret av Schweinung
Lenke til kommentar
Et studio eid av microsoft, skal lansere spill til wii og ps3. Ikke narr meg til å le.

Bare å skaffe seg xbox360 om du vil spille.

 

Bare lurte på når microsoft kom inn i bildet. Sa aldri at jeg trudde microsoft skulle lansere til Wii og PS3. Trudde det bare var Nintendo som hadde rettighetene, tydligvis solgt no da.

Endret av mESA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Rettighetene til Banjo var med på Rare sitt flyttelass over til MS for 6 år siden. Samme med Perfect Dark og en rekke andre av Rare sine IP'er.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Første gang jeg hadde lyst på 360: Lansering sammen med Kameo.

Andre gang jeg hadde lyst på 360: Lost Planet

Tredje gang jeg hadde lyst på 360: Lost Odyssey

Eneste gang jeg virkelig kunne vurdert å kjøpe den: Nå som jeg ser bilder av og leser om Banjo-Kazooie <3

 

Banjo-Kazooie var stort på N64. Får håpe for alle 360 eiere at Rare lykkes igjen :)

Lenke til kommentar

Det høres ut som om at de har laget et unikt konsept. Jeg er glad for at de også har bevart mye av det som gjorde de gamle spillene gode. Grafikkmessig er det rett og slett lekkert! Designet til Banjo er det eneste jeg er misfornøyd med, men det vil jeg nok venne meg til. Jeg kan nesten ikke vente til de viser frem videoer fra spillet.

Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg eier en X360 nå. Selvfølgelig kjøpte jeg ikke X360 bare for å vente til Banjo-Kazooie 3 skulle komme, det var jo andre spill jeg hadde lyst på. Husker Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie, Grunty's Revenge òg, mange timer med moro. Gleder meg virkelig til Banjo Kzooie 3 kommer ut.

Lenke til kommentar

Banjo er og blir Banjo, når man suges inn i den fargerike verden med rare monster, levende livbøyer, luftsjakter som biter etter deg, fisker som snapper etter deg og honningbiter som holder deg i livet, ja da tilgies det meste.

 

Banjo spillene til N64 (og den dag i dag faktisk) er noe av det mest geniale etter Mario 64 og Ocarina of time. Mange mange timer med underholdning for å samle de aller siste notebitene for å få alt man trenger. Genialt er rette ordet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...