Gå til innhold

AoC: Nedlasting i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På min står det open, men jeg har ikke fått noe mail.

Jeg er litt dum nå men, betyr open at ting er ok? Eller er det stadiet før pending or what ever?

 

Du ser vel på feil sted, tror jeg.

gå på register.funcom.com og se på payment history eller noe

Lenke til kommentar
På min står det open, men jeg har ikke fått noe mail.

Jeg er litt dum nå men, betyr open at ting er ok? Eller er det stadiet før pending or what ever?

 

Du ser vel på feil sted, tror jeg.

gå på register.funcom.com og se på payment history eller noe

Status

Open Log in and play the game.

Aprroved...yuppi....tror jeg tar kvelden..er trøtt...driver bare å roter nå, hehe

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Eg sliter med å få den til å fortsette på nedlastingen eg begynte på igår. Den var på 80%, og nå begynner den bare på nytt igjen :thumbdown:

 

Noen som har noen gode råd?

 

Irrireter meg grønn over dette her nå, har en ganske treig linje til å begynne med. Vil ta dager å laste ned alt på nytt.

 

EDIT: Fekk da til å fungere! nwm klagingen min ^^

Endret av Choice88
Lenke til kommentar
Oki da har jeg fått Access Denied 2 ganger. Kan noen si meg skritt for skritt hvordan jeg skal få det godkjent? Føler jeg har gjort alt no. Og ja korte mitt har penger tongue.gif

Jeg fikk også acces denied 2 ganger. Da tok jeg rett og slett og skreiv inn alt på nytt av koder osv.

Mulig du ikke har huka av "Connect subscription to this payment option", ligger under "Change my payment option" på register.ageofconan.. håper dette hjelper, funka hvertfall for meg.

Lenke til kommentar

Hvis det går treig å laste ned så kan du jo prøve å begrense upload hastigheten, virker jo som det er torrent dette går på, uten at jeg finner det i klartekst noe sted. Ville mye heller hatt .torrent fil i stedet for egen råtten klient hvor du må inn i cmd for å stille hvilken port du skal bruke.

 

Så jeg lurer på dette: Hvis det er bittorrent de bruker, hvorfor ikke nevne dette?

Lenke til kommentar
Når jeg våkna i dag tidlig så hadde jeg lasta ned 84 % og downloadinga stod på hele 2kb/s , det hjalp ikke å restarte downloaden -fremdeles samme lave hastighet . Jeg dro på fisketur og kom hjem til samme tilstanden.

 

Vet noen hva som kan være gærnt ? Jeg hadde jo 1000 ned i går :hmm:

 

 

Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.

Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 .

 

Hadde samme problem, sto på 2kb/s over hele natta, var helt oppgitt vettu, var så sikker på at det var naboen som lastet ned (som han alltid gjør) så, tok en rask restart av PC og ta-ta, 200-250kb/s <3

 

Og nei, har ikke Vista og mannshit ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...