Gå til innhold

AoC: Nedlasting i gang


Anbefalte innlegg

står "Open" på status hos meg, men er sikkert fordi jeg registrerte koden min i dag:/

 

hadde glemt å aktivere visa greia, bare lagt den til... laster ned nå:D

 

sorry for dobbelpost... browser lagg:S

 

 

Hva mener du med å aktivere visa greia?

 

Står open til meg og, inne på kontoen, men også pending...

 

Under en av lenkene på account sida fant heg et valg som het "Connect Subscriptions to this Payment Option"

trykte på denne og da fikk jeg linken opp på framsida etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg våkna i dag tidlig så hadde jeg lasta ned 84 % og downloadinga stod på hele 2kb/s , det hjalp ikke å restarte downloaden -fremdeles samme lave hastighet . Jeg dro på fisketur og kom hjem til samme tilstanden.

 

Vet noen hva som kan være gærnt ? Jeg hadde jo 1000 ned i går :hmm:

Lenke til kommentar
Når jeg våkna i dag tidlig så hadde jeg lasta ned 84 % og downloadinga stod på hele 2kb/s , det hjalp ikke å restarte downloaden -fremdeles samme lave hastighet . Jeg dro på fisketur og kom hjem til samme tilstanden.

 

Vet noen hva som kan være gærnt ? Jeg hadde jo 1000 ned i går :hmm:

 

 

Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.

Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 .

Lenke til kommentar
Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.

Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 .

 

Problemet ligger nok hos Funcom. Hadde 140KB på Get Small, ringte og oppgraderte til Medium og da spratt hastigheten opp til 310KB. Da fikk jeg blod på tann og fikk Get til å oppgradere linja mi til XL, som er 3-4 ganger kjappere enn Medium. Fikk likevel aldri mer enn 380KB fra Funcom, og nå ligger hastigheta på ca. 200KB. Fra Steam får jeg derimot maks hastighet.

Endret av XE800
Lenke til kommentar
Jeg restartet maskinen og da går det bedre ca 200 kb/s , hvertfall bedre enn ikkeno.

Bare lurer på om det er sp1 til Vista som kødder , hatt mange rare småproblemer etter at jeg installerte sp1 .

 

Problemet ligger nok hos Funcom. Hadde 140KB på Get Small, ringte og oppgraderte til Medium og da spratt hastigheten opp til 310KB. Da fikk jeg blod på tann og fikk Get til å oppgradere linja mi til XL, som er 3-4 ganger kjappere enn Medium. Fikk likevel aldri mer enn 380KB fra Funcom, og nå ligger hastigheta på ca. 200KB. Fra Steam får jeg derimot maks hastighet.

 

Ja , jeg har jo 20mbit linje , får alltid ca 1.8 mb/s fra steam :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...