Gå til innhold

Nyeste patch til Medieval 2:total war?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en god stund siden jeg spilte Medieval 2: total war sist nå, så på Robin Hood på tv og fant ut at jeg hadde lyst til å prøve taktikk ferdighetene igjen.

Hva er nyeste patch som har kommet ut nå? (husker ikke hvilken jeg har installert engang)

Leser også at det er en del snakk om en mod som gjør at man kan spille som Norge, er dette til det spillet jeg har?

Og er det snakk om chapaign delen da?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aha, takk skal du ha :)

Når jeg går inn i options så står det ver 1.0, vil dette si at jeg henger litt etter på patching fronten?

Hvilke patcher trenger jeg og laste ned, og finnes det EN stor som dekker alle sammen?

Edit: nå har det seg slik at jeg ikke har kingdoms, da kan jeg kanskje ikke ha 1.5 patchen da?

Endret av GamEzoR
Skrevet (endret)

Som du ser i tråden omhandlende oppdatering 1.5 står det blant annet:

Må jeg ha installert patch 1.1, 1.2 og/eller patch 1.3 for å installere patch 1.5?

For å installere patchen trenger du å ha installert Medieval 2: Total War i tillegg til Medieval 2: Total War Kingdoms. Kingdoms inneholder fra før patch 1.1, 1.2 og 1.3, så du trenger kun 1.5.

Der får du altså svar på om oppdateringen krever Kingdoms eller ikke. I tillegg får du svar på at det er 3 oppdateringer før den, som jeg lenker til helt oppe i den tråden.

Tråden om patch 1.3 er dermed lett tilgjengelig og der vil du få svar på de fleste spørsmål om den patchen ;)

Det jeg ser jeg dog ikke har opplyst om er at tilleggspakken Kingdoms er regnet som oppdatering 1.4. Derfor er det et "hopp" fra 1.3 til 1.5.

Når det gjelder spørsmålet ditt om hva det står på options vil jeg tippe at det betyr du ikke har oppdatert spillet før.

Forøvrig, i den offisielle tilleggspakken Kingdoms kan du spille som vikinger i en av de fire kampanjene som følger med der. Norske vikinger. Det er nok det du tenker på. ;)

Endret av TSP
Skrevet

Ah, tusen takk for god og oversiktlig forklaring :)

Hva bruker dere andre som "rundetider", altså standard for en runde er jo 2 år har jeg lest her. Leste at dette kunne man endre til et halvt år.

Er det bedre slik? Da vil jo spillet vare lenger?

Hva bruker dere her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...