Gå til innhold

Total War: Oppdatering 1.5 til Medieval 2: Kingdoms er lansert.


Anbefalte innlegg

Hei, i denne tråden skal diskusjon om hva dere synes om den femte patchen gitt ut til spillet Medieval 2: Total War. Husk at denne tråden hovedsakelig er til diskusjon om erfaringer og meninger om patchen. Om du har noen nyheter vedrørende nye patcher skal dette opplyses om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&a...=0#entry7402143

 

 

Relaterte tråder:

- Post nytt om Medieval 2: Total War sine patcher her. Tråden er ikke oppdatert.

- Dine erfaringer og meninger om patch 1.01

- Info/diskusjon: Patch 1.2 (M2TW) Kommet!

- Patch 1.3 til Medieval 2 Total War er kommet

 

Hvis jeg har noe å fortelle om en ny kommende patch, skal jeg poste her da?

Nei, den diskusjonen skal taes i tråden: Post nytt om Medieval 2: Total War sine patcher her.

 

 

Når ble oppdateringen lansert?

10. April 2008. Det ble første gang lansert informasjon om at Creative Assembly hadde fått klarsignal til å lage en patch til tilleggspakken Kingdoms den 23. November 2007 i følgende tråd på det offisielle forumet til Total War-serien.

 

 

Trenger jeg denne patchen?

Den fikser mange små og større ting som kan bedre og stabilisere spillopplevelsen, derfor er det anbefalt at du laster ned denne oppdateringen fra Creative Assembly.

 

 

Hvor stor er patchen?

Rundt 115 MB stor pakket inn i en .rar fil.

NB: Andre størrelser på patchen kan forekomme, forhør deg i denne tråden om du er usikker på om du har funnet riktig patch, eller om størrelsen ikke er 110-120MB

 

 

Hvor kan jeg laste ned oppdateringen fra?

Merk: Det er en rekke forskjellige versjoner av denne patchen, de som er mest aktuelle for oss i Norge er listet her. De andre (og de listet under kan du finne i den ofisielle tråden: Kingdoms Update Released!

 

European version: (Om du har kjøpt Medieval 2: Total War og tilleggspakken Kingdoms hver for seg)

- Strategy player

- Worth Playing

- Gamershell

- Internode

 

UK Gold Version: (Om du har kjøpt samlepakken: Medieval 2: Gold Edition.)

- Strategy Informer

- Worth Playing

- Gamershell

- Internode

 

 

Må jeg ha installert patch 1.1, 1.2 og/eller patch 1.3 for å installere patch 1.5?

For å installere patchen trenger du å ha installert Medieval 2: Total War i tillegg til Medieval 2: Total War Kingdoms. Kingdoms inneholder fra før patch 1.1, 1.2 og 1.3, så du trenger kun 1.5.

 

 

Hvordan installerer jeg den?

Last ned installasjonsfilen til Patch 1.5. Når den er ferdig lastet ned, må du pakke ut filene fra .rar filen, dette gjør du med for eksempel programmet WinRar eller 7 ZIP. Det har ikke noe å si hvor på datamaskinen du velger å lagre .rar -filen. Når du har gjort dette kjører du filen setup.exe som du finner i mappen du nettopp har pakket ut og kjører installasjonsprosessen.

 

Problemer?

- Forsikre deg om at du har lastet ned riktig versjon av patchen: Kingdoms Update Released!

- Har du kjøpt US versjon av Medieval 2: TW og Kingdoms hver for seg? Flere har problemer med dette. Det blir jobbet med en løsning.

 

Fortsatt problemer?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

Hva er fikset i patch 1.5?

Fix list kan du finne her: Kingdoms Update Released! i tillegg er det listet opp i "skjul"-tag under her.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...