Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store kjønnslepper - Synes gutter det er stygt? Og er det unormalt?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.. Jeg har et problem som jeg ikke vil spørre noen jeg kjenner om... De indre kjønnsleppene og tappen min henger utenfor de ytre kjønnsleppene. Jeg har ikke sett noen andre som har det sånn. Det har vært sånn helt siden jeg var liten. Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt?

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt?

Ja, jeg syns det ikke ser særlig pent ut med de indre leppene hengende utenfor. Ikke at det betyr noen verdens ting, men hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Såklart, ingen vil si nei til sex for den saken.

 

Og nei, det er ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Ja, jeg syns det ikke ser særlig pent ut med de indre leppene hengende utenfor. Ikke at det betyr noen verdens ting, men hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Såklart, ingen vil si nei til sex for den saken.

 

Jeg syns det er sexy, jeg. Liker ikke når alt er dekket av svære kjønnslepper med en strek i midten. Lettere å komme til.

 

Det var nettopp det jeg mente. "Some say potato...etc.."

Lenke til kommentar
Hei.. Jeg har et problem som jeg ikke vil spørre noen jeg kjenner om... De indre kjønnsleppene og tappen min henger utenfor de ytre kjønnsleppene. Jeg har ikke sett noen andre som har det sånn. Det har vært sånn helt siden jeg var liten. Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt?

 

Ikke stygt, deilig! Som en av de andre sa så liker jeg det bedre enn små indre kjønnslepper. Blir vel som med alt annet, noen liker det ene og noen det andre og takk og pris for det!

 

Når det er sagt, til tross for at jeg liker det ene bedre enn det andre, så er det ikke det som tenner meg og har ingen betydning ved valg av kjæreste. Det der kan du trygt slutte å tenke på. God helg! :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg har samme problem som deg. Jeg er veldig utilfreds med meg selv pga dette. De er store og henger langt utenfor! Har aldri sett noe lignende. Jeg har vurdert å operere dem, men vet ikke om det er så lurt. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...