Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store kjønnslepper - Synes gutter det er stygt? Og er det unormalt?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk helt noia for brystvortene mine jeg nå. Spiller fargen virkelig en stor rolle? :huh:

Har aldri tenkt noe på fargen, men brystvorter som er sånn flate og har heftig stor sirkel rundt selve vorten er ikke noe særlig, etter min smak altså. Er ikke noe å ha noia for mann, når det kommer til stykke så tror jeg de fleste menn egentlig puler det meste de kommer over.

 

Personlig så synes jeg at fr store kjønnslepper er litt æsj.

idd

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Kjønnslepper: Er de så store at de skaper problemer ved samleie/gnisser mot tøy, så finnes det grunnlag for en operasjon som reduserer dem til et nivå som ikke er plagsomt.

Noen steder i verden er det normalt å dra i sine indre kjønnslepper for å få dem større fordi de tror dette gir en bedre "sugekraft" og man da lettere kan bli gravid ved sameleie.

Også de som ikke har større indre kjønnslepper enn ytre kjønnslepper kan ka problemer med hud som følger med penis inn, det er ikke forbeholdt de kraftigere utstyrte ^^

 

Brystvorter: Brystvorter er ikke menns verktøy, ei heller er bryster. Bryster produserer MELK til barn som fører DERES slekt videre, og brystvorten er hvor melken kommer ut. Hva så om noen har litt større brystvorter enn andre, de er der for et barns del, ikke for menns del. Basta.

Lenke til kommentar
Brystvorter: Brystvorter er ikke menns verktøy, ei heller er bryster. Bryster produserer MELK til barn som fører DERES slekt videre, og brystvorten er hvor melken kommer ut. Hva så om noen har litt større brystvorter enn andre, de er der for et barns del, ikke for menns del. Basta.

 

Jeg velger å si meg enig og uenig. Pupper er et flott leketøy. Men når et spedbarn er inne i bildet har det førsteretten.

Lenke til kommentar
Brystvorter: Brystvorter er ikke menns verktøy, ei heller er bryster. Bryster produserer MELK til barn som fører DERES slekt videre, og brystvorten er hvor melken kommer ut. Hva så om noen har litt større brystvorter enn andre, de er der for et barns del, ikke for menns del. Basta.

 

Jeg velger å si meg enig og uenig. Pupper er et flott leketøy. Men når et spedbarn er inne i bildet har det førsteretten.

Ja, det er et flott leketøy, jeg er enig, men de er ikke SKAPT kun for at menn skal kunne ha det gøy, de er skapt kun for å gi barn i nyfødt alder mat. Hadde ikke dette vært behov for, hadde vi mest sannsynlig vært like flate som menn alle sammen. Så det at formen, størrelsen, utseende, farge etc blir kommentert som "feil farge" og "feil størrelse" eller omvendt, så synes jeg det er urettferdig og feil med tanke på hva som er formålet med fettansamlingene til kvinner. Det vil nesten alltid være noe "feil" med brystene til jenter etter andres standarder, men sannheten er at de er mer riktig og viktig enn utseende skal ha dem til å være.

Lenke til kommentar
Kjønnslepper: Er de så store at de skaper problemer ved samleie/gnisser mot tøy, så finnes det grunnlag for en operasjon som reduserer dem til et nivå som ikke er plagsomt.

 

Har en venninne som var på sykehuset for å prate om reduksjon av den ene kjønnsleppa. De er altså ikke symmetriske, og den største av dem havner noen ganger utenfor trusa hennes. Men hun fikk beskjed om at det ikke var noen særlig vits i å gjøre noe med det.

 

Hun ble sendt hjem og måtte tenke over det her i noen uker. Ble bedt om å se i en vaginabok for å se at hun ikke var særlig unormal.

 

Men hun har jo tenkt på det her i flere år, og hun fikk ingen ny informasjon på sykehuset nå sist. Så hvis det ikke er skadelig (ved sex f.eks.) for henne, så er vel ikke det her noe å lure på?

 

Den egentlige grunnen til at hun vil operere er nok det kosmetiske, men er ikke det grunn god nok?

Lenke til kommentar
Den egentlige grunnen til at hun vil operere er nok det kosmetiske, men er ikke det grunn god nok?

Jeg synes absolutt ikke det er grunn nok. Det er mest sannsynlig kun hun selv som har lagt merke til dette, og gutter bryr seg mye mindre om slike ting enn hva jenter egentlig tror. Hvis hun bare vil ha en forkjønnelse av underlivet kan hun heller oppsøke en plastisk kirurg, blir rundt 20-25 000 kr fattigere eller så, for å fikse på noe HUN ser.

 

Det ligger ikke noe til grunn for at hun skal få hjelp til å takle et problem som går på at hun ikke er fornøyd. Hadde det vært problemer inni bildet, hadde det vært noe helt annet.

Lenke til kommentar
Ja, det er et flott leketøy, jeg er enig, men de er ikke SKAPT kun for at menn skal kunne ha det gøy, de er skapt kun for å gi barn i nyfødt alder mat. Hadde ikke dette vært behov for, hadde vi mest sannsynlig vært like flate som menn alle sammen. Så det at formen, størrelsen, utseende, farge etc blir kommentert som "feil farge" og "feil størrelse" eller omvendt, så synes jeg det er urettferdig og feil med tanke på hva som er formålet med fettansamlingene til kvinner. Det vil nesten alltid være noe "feil" med brystene til jenter etter andres standarder, men sannheten er at de er mer riktig og viktig enn utseende skal ha dem til å være.

Hvis jeg får appelsin som ikke er like god som den appelsinen jeg fikk tidligere, har jeg da ikke lov til å mene at den ikke var det? Siden appelsiner ikke ble skapt for oss menn, mener jeg.

Lenke til kommentar
Hvis jeg får appelsin som ikke er like god som den appelsinen jeg fikk tidligere, har jeg da ikke lov til å mene at den ikke var det? Siden appelsiner ikke ble skapt for oss menn, mener jeg.

For all del. Men jeg er nå ikke så sikker på at du ser på appelsinene som seksuelle gjenstander til fordel for din nytelse...

 

Do not judge the book by its cover.

Lenke til kommentar
For all del. Men jeg er nå ikke så sikker på at du ser på appelsinene som seksuelle gjenstander til fordel for din nytelse...

 

Do not judge the book by its cover.

De er fortsatt gjenstander til fordel for min nytelse.

 

Og jeg puppene må være bra fugly for at jeg ikke kunne tenkt meg å ta på dem. Så lenge de er myke og varme er de brukbare. Det eneste jeg mener er at noen pupper ser bedre ut enn andre.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er så synd når jenter begynner vurdere operasjon på kjønnorganet sitt for å bli "normal". For det finnes jo strengt tatt ikke en mal for hvordan en vagina skal se ut, ei heller et det et spesielt utseende på vagianen som tenner gutter da det finnes så utrolig mange vidt forskjellige preferanser der ute!

 

Jeg syns derfor at trådstarter skal slå fra seg tankene om operasjon, og heller prøve å godta kjønnsleppene sine for hvordan de er nå og innse at de er langt fra unormale.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...