Disengage Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hvem er denne jenta? spilte igjennom hele storyen for noen dager siden, og kan ikke huske og ha sett ho noe sted under historien.
Vale Tudo Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg også funderte på det for noen dager siden, eneste jeg kan komme på er at det er en "early sketch" av Elizabeta Torres.
XDamage Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Det er IGN's Jessica Chobot: Hehe, hun ligner i alle fall, det skal hun ha. :!: Men personlig tror jeg hun bare skal forestille en random prostituert, evt. en character fra et mission som ikke kom med i hele spillet. Viktig å huske at flere av personene i GTA IV artwork bare er tegnet for å illustrere miljøet i spillet, og ikke representerer viktige "rollefigurer".
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Etter hva jeg leste rundtom i fan spekulasjonene lenge før release, kom man fram til at det var en random prostituert. Nå som jeg har spillt spillet kan det være det er en early sketch for kjæresten Carmen.
Selvin Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Du finner henne i Politibilen på Most Wanted tror jeg, enten der eller på wanted lista. Du må være i Algonquin. Hun heter ett eller anna som jeg ikke husker...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Elizabeta Torres er hun mørkhuda dama da. Hun som står med Uzi'en.
Cuneax Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Det er Lola, en prostituert. http://www.gta4.tv/article/781789/games-aktuell---august/ - The girl, on the artwork with the Loly Pop, is named Lola and she is available for special hours. In other words, she's a hooker.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Det er Lola, en prostituert. http://www.gta4.tv/article/781789/games-aktuell---august/ - The girl, on the artwork with the Loly Pop, is named Lola and she is available for special hours. In other words, she's a hooker. Sweet! Vet du hvilken øy hun er på ? (A)
Cuneax Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet ikke, men her er litt informasjon: Lola is a prostitute in the game. She works near the docks. She can be seen on the cover of GTA4 http://grandtheftauto.ign.com/wiki/GTA_IV_Characters#Lola
Carlgutt Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ok så da vet vi at hun er en hore 'near the docks' muligens i Algonquin? Selvin: Har du gjort Wanted oppdrage med henne? Endret 8. mai 2008 av Carlgutt
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hun er ikke på Most Wanted-listene, men går du på nettet og til politiets nettside kan du finne henne i databasen der (Niko og Roman er der også). Her er hva som du finner: Surname : Del RioFirst Name : Lola Age: 22 Place of birth : San Fierro Affiliations : N/A Criminal Record : 2003 - Prostitution 2005 - Public Lewdness 2007 - Prostitution Notes: - Believed to have moved to LibertyCity from San Fierro to pursue a stadge career - One of the first prostitutes to return to Star Junction after it was said to be a family friendly zone - Often seen sucking on a red lollipop Endret 8. mai 2008 av Slettet-NIoHlfL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå