Gå til innhold

Ønsker til Powerbuy hos Datakjeden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Start med en konsoll-priskrig :!: Både Playstation 3, Wii og Xbox 360 til nedsatte priser. Tenker meg flere kunne tenkt seg en av hver eller to av de tre ;)

 

Eller bare Playstation 3 bundlet med ekstra håndkontroll og GTA IV :thumbup: Åja... I'd tap that.

Lenke til kommentar
Eller bare Playstation 3 bundlet med ekstra håndkontroll og GTA IV :thumbup: Åja... I'd tap that.
want want want :thumbup:

 

 

Komplett.no hadde syklig bra tilbud på Playstation her for litt siden (3000kr, i tillegg hadde de tilbud på ekstra håndkontroller). Jeg kjøpte ikke da.. siden jeg tenkte at jeg måtte beherske meg litt. Men om det hadde kommet noe lignende tilbud igjen, så.. hm..

Lenke til kommentar

Da er min Logitech Harmony One i hus og jeg takker for et MEGET godt tilbud fra Datakjeden. Veldig bra oppfølging pr mail og hyggelig betjening, stå på!!!!!!

 

Skal snart skifte jobb til sentrum så da blir jeg nok å frekventere butikken deres oftere dersom det kommer like bra tilbud fremover....

 

Takk nok en gang!!

Lenke til kommentar
Da er min Logitech Harmony One i hus og jeg takker for et MEGET godt tilbud fra Datakjeden. Veldig bra oppfølging pr mail og hyggelig betjening, stå på!!!!!!

 

Skal snart skifte jobb til sentrum så da blir jeg nok å frekventere butikken deres oftere dersom det kommer like bra tilbud fremover....

 

Takk nok en gang!!

Trodde ikke tilbudene skulle komme før 14. og 15. mai?

Fikk du fiksa egen pris kun til deg? Hva med resten av oss? :cry: snufs..

Lenke til kommentar

Laptop med 14'' skjerm til en god pris(trenger ikke være noe spille maskin, det har vi stasjonære pcer til ;)!)

 

HP sin EEE utfordrer(når den kommer..)

 

PS3 bundle med kontroll og GTA VI <3

 

Kommer Sony med ny bravia serie til høsten? Hvis ikke, så hadde ikke "niceprice" på Braviaserien(46''+) vært å forakte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...