daruu Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Kunne vel fått en pen sum igrunnen jeg også da... -70 Draenei shaman, fult lilla i alle specs, gear fra tk/ssc/za/mh Best ele gear, ca 970 spelldmg og 40%crit unbuffa (har også endel haste gear). 425ish resi i pvp gear og 10.8k hp(elemental) 380 i jcing med alle MH rep patterns, alle shattered sun patterns og MASSE boe patterns Riktignok ikke epic flying, men 2-3 dager med gemcrafting skulle ordne det -70 dwarf hunter,bortimot fullt lilla, blanding av kara/gruul/maggy og pvp gear. Ble plutselig farmecharen -62 human pala, noe pretbc lilla, resten levlegear -41 Nelf (FEMALE ja ) rogue, levlegear og endel andre low level alts Samtlige på pvp realms, med transfers oppe *sukk* jeg har brukt aaaaaalt for mye tid på wow
OC-Freak Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Ikke syt dere da Som den noliferen jeg er har jeg 4 x level 70 og totalt over 43k gull, epic flying på 3 av dem. Shadowpriesten min har 5/8 (sko fra sunwell + alle utenom buksene fordi de suger fra BT/hyjal) T6 og ellers alt det beste utstyret utforbi sunwell med unntak av belte. ca 1333 +dmg uten buffs, + noe haste osv. +2200 eller så offspec healing sett. Holy presten min har omtrent det beste utstyret fra kara/ZA + crafted. 2100 +heal eller så. Warlocken min har bare generelt noe kara/5 man utstyr, ok men ikke noe å rope hurra for. Druiden min har grønt/blått utstyr da jeg kun bruker den til mining/herb
sveinbein Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Vurderer å selge min account men lurer på hvordan det gjøres. Noen som har erfaring med dette? Sendes bare passord og brukernavn mot betaling? Noe spesielt jeg må ta hensyn til?
TheScorp Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Er folk faktisk så teite at de kjøper kontoer for flere tusen kroner med ny expansion rundt hjørnet? >.<
Radhoo Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Lurer på hvor mye jeg hadde fått for min konto. Alle klassene på lvl 70. 15k gull, 3 epic mounts. Hunter har full BT+mh gear samt noe fra sunwell Lock har full epicgear fra kara og oppover. Paladin har full epic gear med rundt 2300+ healing. Roguen har full epic gear fra kara og oppover. Druiden har noe epic, men epic flying form. Resten har noe epic gear, men for det meste blues. Har alle proffessions på høyeste. Samt en bank-alt med egen guildbank.
FunkyMonk Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hva med en konto med: - 1 prest i ZA/SSC/MH healer gear, +2000 heal, 11750 mana og rundt 700MP5 while not casting (tror jeg, er på 1030MP5 raid buffed). - 1 Hunter i full epic, meste fra ZA + T5 craftables + de nyeste badge items - 1 feral druid, full epic tank sett (30k+ armor, 42% dodge, 14.5k hp) og full epic dps sett (3000ap) - 1 lvl 63 paladin og 1 lvl 54 druid 2 av de 3 lvl 70s har epic flying, kontoen har ca 14k gull liggende... Skal man skrote denne når PCen blir oppgradert til Conan, eller finnes det et liv for mine toons? (Nei, dette er ikke en annonse - jeg har ingen planer om å selge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå